Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jestem początkującym animatorem i ucze sie narazie różnych technik, moja animka wygląda nastepująco: idzie sobie ufolek po chwili zatrzymuje sie koło boxa, podnosi go i rzuca. i w związku z tą animką mam mały problem otóż gdy ufolek bierze boxa w swoje łapki to linkuje boxa do łapek tyle że linkowanie działa na całą animke i ufol zaraz na początku trzyma boxa :( jak zrobić żeby linkowanie działało od chwili kiedy ja tego chce?? z góry dzięki za wszystkie pomoce

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 880
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest odpowiedni kontroler animacji, który umożliwia linkowanie w odpowiedniej klatce. Nazywa się Link Constraint. Najlepiej gdybyś w helpie poczytał jak go właściwie stosować.

Ogólnie jest tak, że kontrolery możesz przypisywać w panelu motion (Assign Controller). Przypisujesz więc Link Constraint dla boxa. I przełączasz sobie między podpięciem do łapki ufola a 'światem' (Link to World)...

pozdro

Napisano

serwusik :)

Jest tak, jak napisał Kris. Istnieje też stara szkoła - ludek ma cały czas przypisany (zlinkowany) obiekt d oręki i idzie z nim. Obiekt jest ukryty i sie nie renderuje. gdy nastepuje moment podniesienia, obiekt ktory byłna ziemi znika (animuje siue parametr znikania0 , a odkrywany jest obiekt w ręce. - takie rozwiązanie ma jednak wiele niedogoności :( (aczkolwiek czasem bywa przydatne).

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano
  • Autor

jak przypisuje Link Constraint to i tak box lata za ręką a jak dam link to world to mi go wyżuca w dziwne miejsce :(

Napisano

A mozecie to troche rozbudowac. Mi tez bardzo zalezy na takiej animacji a nie potrafie tego zrobic.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności