Jump to content

etyr11

Members
  • Content Count

    328
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Excellent

4 Followers

About etyr11

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/25/1983

City (optional)

  • Miasto
    kraków
  1. Grubas - To ja może zilustruje. http://img441.imageshack.us/img441/9505/61465164.jpg
  2. Autobusem też się nie wjedzie. Świetne rendery, detal powala.
  3. Cześć, Nie używaj kości, nie są tu potrzebne. Poustawiaj osie obrotów manipulatora w odpowiednich miejscach, a później użyj opcji "select and Link" i wszystko będzie śmigało jak należny. Jakbyś dalej nie wiedział jak to zrobić to pisz na priv - pomogę.
  4. Dzięki za pomoc. Macie +1 reputacji , +2 do siły i 5 do szybkości ;)
  5. Dzięki serdeczne. A jak z kwestią mocowania czegoś takiego. Czy to ma wyglądać mniej więcej w taki sposób? Który ze sposobów byłby dobry, czy może robi się to w inaczej. http://img9.imageshack.us/i/podx.jpg/
  6. Cześć, Nie wiem czy to dobry dział, ale zaryzykuje. Czy wiecie może jak osiągnąć taki efekt podświetlanego sufitu? http://img529.imageshack.us/i/podswietlanysufit.jpg/ Czy jest na to jakiś system, czy wystarczą zwykłe jarzeniówki? Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
  7. Super światło. Robisz postępy w zatrważającym tempie, tak trzymaj. Rób swoje i nie zwracaj uwagi na negatywne komentarze. Trzymam za Ciebie kciuki. Pozdrawiam.
  8. Dziękuję bardzo za pomoc - pomogło. Niestety po zapisaniu sceny i odpaleniu maxa ponownie znowu jest to samo i bitmapy trzeba znowu przeładowywać. Ciekawe co jest tego przyczyną. Ważne jednak, że można pracować. Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam
  9. Cześć. Spotkaliście się może kiedyś z taką sytuacją, że zmiany wyświetlania w viewoprcie (customize/preferences/viewports) nie dają się zatwierdzić? Nie moge sobie z tym poradzić od dłuższego czasu - "troszkę" pixeloza przeszkadza mi w modelingu z blueprintów. Dzieje się tak zarówno w trybie opengl jak i directx. Max2009 karta graficzna Geforce 9800gtx+ Jak sobie z czymś takim poradzić, w czym tkwi problem?
  10. Pionix- bardzo ładne światło. JunioR- jest w tym moc.
  11. SWRSC- wnętrze kozak, exteriorek tez bardzo dobry. Powiedz mi proszę, czy ta pomarańczowa poświata od światła kierunkowego to efekt postprodukcji czy to coś innego?
  12. Loki, Tores- dzięki Loki- świecone sun+sky , w środku parę plane'ow i chyba ies jakiś. baronek- fajny klimacik.
  13. Chylę czoła. "Jesienny" render jest po prostu rewelacyjny. Widać ogrom włożonej pracy , dbałość o najmniejszy szczegół no i oczywiście wielkie umiejętności. Myślę, że swoimi ostatnimi pracami sprowadziłeś do parteru połowę forum. Jak coś takiego się robi? LWF? Korygujesz gammę maxową? Może uchylisz rąbka tajemnicy:) Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy