Huter Napisano 6 Luty 2006 Napisano 6 Luty 2006 WItam... Zrobiłem sobie plane ... na niego dałem cloth ... vetexy będące krawędziami wyselekcjonowałem ... teraz chce na to zrzucić napis tak by przez utworzone plane nie przenikną a raczej kołysał się na materiale ... stworzyłem Rigid Body Collection i dodałem do niego moje plane oraz napis ... teoretycznie napis powinien spaść na plane i się kołysać ... ale w praktyce napis wisi w powietrzu i nie chce spaść :P ... jak nadać mu "grawitacje"? ...
Huter Napisano 6 Luty 2006 Autor Napisano 6 Luty 2006 Czy chodzi o dodanie modyfikatora reactor SoftBody i tam w Mass wprowadzić wartość? Jeśli tak to raz było 0, raz 1, raz 100 ... ani drgnie ... ja mam już scene w której jest efekt który chce uzyskać zawarty (znalazłem na jakiejś stronie) ... problem w tym, że obiektem spadającym jest zwykła kula bez modyfikatorów ... a obiekt na który spada to box bez modyfikatorów ... tylko Rigid Body Collection ma na swojej liście te dwa obiekty ... zrobiłem to co każdy nie wiedzący jak to działa chyba by zrobił ... dodałem boxa włąsnego i dodałem go do listy Rigid Body Collection ... mój box wisi w powietrzu, a kula która była w scenie spada ... gdy zmienie grawitacje ... pięknie działa ale tylko dla kuli ... wydaje mi się, że obiekt trzeba dodać do jakiejś listy - ale tylko mi się wydaje :/ ... pomocy!
piotrek Napisano 6 Luty 2006 Napisano 6 Luty 2006 o ile pamiętam, to zaznaczasz sobie obiekt i w zakładce reactora (tam gdzie są wszystkie ustawienia - zakładka utilities) w rolecie properties ustawiasz sobie masę.
Huter Napisano 6 Luty 2006 Autor Napisano 6 Luty 2006 masa tu ... masa tam ... można się pogubić ... działa ... WIELKIE DZIĘKI :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się