kuba333 Napisano 7 Luty 2006 Share Napisano 7 Luty 2006 Mam pewien problem, prawdopodobnie z odbiciami. Materiał na zegarku jest wzięty z 3dkingodm materials (aluminium_polished). Jedyne oświetlenie to GI (standardowe ustawienia - low quality). Jest ustawiona mapa HDRI (jedna ze standardowych map max'a). Dlaczego jednak zegarek jest czarny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 7 Luty 2006 Share Napisano 7 Luty 2006 Pokaż może screen z ustawien renderingu (enviroment). No i ust. materiału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba333 Napisano 7 Luty 2006 Autor Share Napisano 7 Luty 2006 Ustawienia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 7 Luty 2006 Share Napisano 7 Luty 2006 pokaz ustawienia vraya, a dokladnie vray evoirment (tam gdize jest skylight) byc moze masz zaznaczone override max evoirment i ustawiony na czarny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 7 Luty 2006 Share Napisano 7 Luty 2006 Daj może tę mapke hdri do slotu reflect w enviroment w ust. vraya. EDIT: No właśnie Marcin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba333 Napisano 7 Luty 2006 Autor Share Napisano 7 Luty 2006 No rzeczywiście, miałem zaznaczone override max enviroment i było ustawione na czarny, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się