Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pewien problem, prawdopodobnie z odbiciami. Materiał na zegarku jest wzięty z 3dkingodm materials (aluminium_polished). Jedyne oświetlenie to GI (standardowe ustawienia - low quality). Jest ustawiona mapa HDRI (jedna ze standardowych map max'a). Dlaczego jednak zegarek jest czarny?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 854
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pokaż może screen z ustawien renderingu (enviroment).

No i ust. materiału.

Napisano

pokaz ustawienia vraya, a dokladnie vray evoirment (tam gdize jest skylight)

 

byc moze masz zaznaczone override max evoirment i ustawiony na czarny

Napisano

Daj może tę mapke hdri do slotu reflect w enviroment w ust. vraya.

 

EDIT:

No właśnie Marcin.

Napisano
  • Autor

No rzeczywiście, miałem zaznaczone override max enviroment i było ustawione na czarny, dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności