Misiop1990 Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 no to tak co mozna dalej wstawic temu czemus aby wygladalo fajnie ?? i czy oplaca sie go animowac
weinert Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 zacznij jeszcze raz nastepny napewno wyjdzie lepiej i tak do skutku a jesli chodzi o animacje to nie porywaj sie odrazu na animacje postaci pocwicz na "mniejszych" rzeczach
BLADE Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 jak wyżej.. zacznij od poczatku.... znajdź jakieś dobre referencje i na nich sie opieraj... jak sie nauczysz modelowac to dopiero wtedy zacznij bawic sie w animacje.
Maqs Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 aco tu jest zle dokladnie ?? Wszystko, zacznij od poczatku
tweety Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 Misiop: najważniejsza w organice jest anatomia. porównaj budowę swojego ludzika z prawdziwym człowiekiem: proporcje głowy do ciała, oczu do nosa, ręki do torsu. porównaj z czyms takim: http://www.zygote.com/open-source-3d-model/z_man.jpg myślę, że sam wychwycisz błędy. Pozdrawiam
Baldack Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=38469&page=1&pp=15&highlight=Body+topology tweety'emu chodzi o to ze aby animowac ta postac i zeby to jakos wygladalo to siatka objektu musi byc w pewien sposób "poukladana" dzieki czemu uzyska sie realistyczne efekty za pomoca kosci mniej wiecej...o to biega. co do tego linka masz tu link do innego forum w którym jest watek o topologi siatki organiki;) zarejestruj sie(za free afkors) mimo ze mozesz nie znac za dobrze angielskiego(tak jak ja:P) to z obrazków które sa tam zamieszczone mozesz sie duzo dowiedziec...pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się