Napisano 8 Luty 200619 l no to tak co mozna dalej wstawic temu czemus aby wygladalo fajnie ?? i czy oplaca sie go animowac
Napisano 8 Luty 200619 l zacznij jeszcze raz nastepny napewno wyjdzie lepiej i tak do skutku a jesli chodzi o animacje to nie porywaj sie odrazu na animacje postaci pocwicz na "mniejszych" rzeczach
Napisano 8 Luty 200619 l jak wyżej.. zacznij od poczatku.... znajdź jakieś dobre referencje i na nich sie opieraj... jak sie nauczysz modelowac to dopiero wtedy zacznij bawic sie w animacje.
Napisano 8 Luty 200619 l Misiop: najważniejsza w organice jest anatomia. porównaj budowę swojego ludzika z prawdziwym człowiekiem: proporcje głowy do ciała, oczu do nosa, ręki do torsu. porównaj z czyms takim: http://www.zygote.com/open-source-3d-model/z_man.jpg myślę, że sam wychwycisz błędy. Pozdrawiam
Napisano 8 Luty 200619 l http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=38469&page=1&pp=15&highlight=Body+topology tweety'emu chodzi o to ze aby animowac ta postac i zeby to jakos wygladalo to siatka objektu musi byc w pewien sposób "poukladana" dzieki czemu uzyska sie realistyczne efekty za pomoca kosci mniej wiecej...o to biega. co do tego linka masz tu link do innego forum w którym jest watek o topologi siatki organiki;) zarejestruj sie(za free afkors) mimo ze mozesz nie znac za dobrze angielskiego(tak jak ja:P) to z obrazków które sa tam zamieszczone mozesz sie duzo dowiedziec...pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto