Kruku Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 Od niedawna ucze się obsługi 3dsmax 7 który daje owiele większe możliwości niż poprzedni program na jakim pracowałem :] Zrobiłem taki początkujący model postaci ,,ochroniarza,, do mojego moda. Dłonie są oddzielone od ciała ze względów technicznych :P RADY MILE WIDZIANE :D
tob01 Napisano 8 Luty 2006 Napisano 8 Luty 2006 mozna wiedziec do jakiego moda? moglbys dac ms chociaz na jednego screena... co do modelu sie nie wypowiem bo sam niewiele umiem...
Kruku Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 to ma byc do jakiejs gry czy cos? Tak , jak już wcześniej pisałem do moda na bazie hl1, sam model jest coś mało detaliczny ze względu ograniczenia poly zalecanego do 1500 i brakiem vertex weight :/ ale textura po dłużeszj pracy chyba się uda :] może być do 512x512 XD
Kruku Napisano 13 Luty 2006 Autor Napisano 13 Luty 2006 No dobrze skończyłem narazie model i uv mapke jeszcze tyko texturki i dam to do game art :P 1754 poly
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się