Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie

Zrobilem modelik glosnikow ale mam problem. (3dmax)

Membranę zrobiłem jako tubę, nalozylem taper a potem lekko squeeze.

Vray zawsze renderuje cos takiego:

glosniczek.jpg

Jak widać membrana głośnika ma noise, ale rozmiar tego noisa mimo ze zmieniam w material editorze to na renderze zawsze wychodzi to samo. Probowalem rowniez z UWV Map ale efekt zawsze ten sam. Zwyklym rendererem wychodzi dobrze (maly noise = kolor aluminium z ziarnem).

W czym moze byc tutaj problem?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 676
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności