Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Glosniki -- problem


Gość longquan

Rekomendowane odpowiedzi

Gość longquan

Witam serdecznie

Zrobilem modelik glosnikow ale mam problem. (3dmax)

Membranę zrobiłem jako tubę, nalozylem taper a potem lekko squeeze.

Vray zawsze renderuje cos takiego:

glosniczek.jpg

Jak widać membrana głośnika ma noise, ale rozmiar tego noisa mimo ze zmieniam w material editorze to na renderze zawsze wychodzi to samo. Probowalem rowniez z UWV Map ale efekt zawsze ten sam. Zwyklym rendererem wychodzi dobrze (maly noise = kolor aluminium z ziarnem).

W czym moze byc tutaj problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności