Gość longquan Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Witam serdecznie Zrobilem modelik glosnikow ale mam problem. (3dmax) Membranę zrobiłem jako tubę, nalozylem taper a potem lekko squeeze. Vray zawsze renderuje cos takiego: Jak widać membrana głośnika ma noise, ale rozmiar tego noisa mimo ze zmieniam w material editorze to na renderze zawsze wychodzi to samo. Probowalem rowniez z UWV Map ale efekt zawsze ten sam. Zwyklym rendererem wychodzi dobrze (maly noise = kolor aluminium z ziarnem). W czym moze byc tutaj problem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się