Baldack Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 czesc zrobilo mi sie wlasnie backface culling (czyli nie pokazywanie tych polygonów znajdujacych sie "od tylu", niby próbuje wylaczyc ale jest wylaczone i nie wiem co robic:| a chcial bym zeby bylo widac te co sa z przodu i z tylu:|...wczesniej bylo normalnie teraz sie cos zrobilo (zapewne cos nacisnolem tylko co) screeny: pierwszy to jest z góry(tj. z przodu):P drugi to jest z dołu(tj. z tylu):P pozdro help:|
xeav Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 attribute editor>mesh component display: backface culling> off
Maceo Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Przechodzimy na maya co !? :D Ja siedzę już drugi dzień. Musze przyznać, że o ile modelowanie mnie urzekło, to materiały i teksturowanie raczej nie przypada mi do gustu.
xeav Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 a widział pan hypershade? to taka wersja advanced material editora :) polceam ten tutorial http://www.digitaltutors.com/store/product.php?productid=90&cat=0&page=1
Baldack Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 attribute editor>mesh component display: backface culling> off tutaj jest wylaczone;) troche z helpa umiem kozystac mimo ze u mnie z engilshem cienki:P xeav a widział pan hypershade? to taka wersja advanced material editora :) a to gdzie w hypershade sie to sprawdza, to sie mnie tyczy...?... co do pierwszego:) zeby nie byc goloslownym to prosze:| wyloczone;P ale to nic nie pomaga. a czy możesz wybierać face'y na tej niewidzialnej stronie? tak moge rysunek nizej.
xeav Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 a czy możesz wybierać face'y na tej niewidzialnej stronie?
piotrek Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Nie mam pojęcia o co tu chodzi. Display->Custom Polygon Display->Backface Culling -> Off powinno spełnić zadanie. Aha, wybacz pytanie - na pewno możesz zaznaczać niewidoczne face'y? Nie Baldack - hypershade raczej ciebie nie dotyczy :)
Baldack Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 tak moge zaznaczac niewidoczne plan'y!... do tego dodam ze jeden plane jest dobrze czyli "obustronny" ale potem cos chyba swcisnolem i pozostale juz sa niestety "takie jak wiadomo"... [+] A gdy otworzysz nową scenę? Tam też to samo? tak jest tak samo niestety:|
xeav Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 pewnie stworzyłeś objekt z włączoną opcją: polygons>tool options> Create Meshes Single Sided tworząc nowy poligonal object automatycznie opcja Render Stats > Double Sided jest włączona, która znajdziesz w attribute editor
Maceo Napisano 10 Luty 2006 Napisano 10 Luty 2006 Hmm.. poznałem hypershade'a zanim to napisałem i inne motywy edytorów materiałów.. ale i tak to jest jakieś co mi się ciężko przestawić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się