MrRychu Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Witam, w sumie już w tytule tematu wyjaśniłem o co mi chodzi. No ale może rozszerzę. Otóż chodzi o to iż chciałbym przenieść do środowiska Direct X (C++) model 3ds najprostrzego z możliwych cylindra z nałożonym efektem glow (ma to być laser jak w gwiezdnych wojnach) czy jest to w ogóle możliwe w jakiś sposób? Do konwertowania 3ds do .x używam conv3ds.exe. Po przekonwertowaniu w aplikacji jest tylko cylinder efektu brak. Ma ktoś jakiś pomysł, jak to zrobić? Może nałożyć jakąś taką teksturę na cylinder co by przypominała glow?? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Grzegorz
Ufooox Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 Poczytaj SDK DirectX. Max ma swoje maxowe efekty, a direct swoje directowe ;)
w!e8 Napisano 9 Luty 2006 Napisano 9 Luty 2006 nie rozumiem- 3ds i x to plik z geometrią, to jakim cudem chcesz glow przeniesc, musisz napisac glow w silniku i przypisać. troche bezsensu, sam sobie odpowiedziales ;d masz tez fx pliki jezeli pod directx walisz, mozesz napisac shader a nawet wportować go do maxa i na odwrot-lecz do shadera dodawane są pierdoly maxowe takie jak gui etc.
MrRychu Napisano 9 Luty 2006 Autor Napisano 9 Luty 2006 Dzięki za odpowiedzi, będziemy kombinować, wiem już czego szukać. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się