Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, w sumie już w tytule tematu wyjaśniłem o co mi chodzi. No ale może rozszerzę. Otóż chodzi o to iż chciałbym przenieść do środowiska Direct X (C++) model 3ds najprostrzego z możliwych cylindra z nałożonym efektem glow (ma to być laser jak w gwiezdnych wojnach) czy jest to w ogóle możliwe w jakiś sposób? Do konwertowania 3ds do .x używam conv3ds.exe. Po przekonwertowaniu w aplikacji jest tylko cylinder efektu brak. Ma ktoś jakiś pomysł, jak to zrobić? Może nałożyć jakąś taką teksturę na cylinder co by przypominała glow?? Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie rozumiem- 3ds i x to plik z geometrią, to jakim cudem chcesz glow przeniesc, musisz napisac glow w silniku i przypisać. troche bezsensu, sam sobie odpowiedziales ;d

masz tez fx pliki jezeli pod directx walisz, mozesz napisac shader a nawet wportować go do maxa i na odwrot-lecz do shadera dodawane są pierdoly maxowe takie jak gui etc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.