Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, w sumie już w tytule tematu wyjaśniłem o co mi chodzi. No ale może rozszerzę. Otóż chodzi o to iż chciałbym przenieść do środowiska Direct X (C++) model 3ds najprostrzego z możliwych cylindra z nałożonym efektem glow (ma to być laser jak w gwiezdnych wojnach) czy jest to w ogóle możliwe w jakiś sposób? Do konwertowania 3ds do .x używam conv3ds.exe. Po przekonwertowaniu w aplikacji jest tylko cylinder efektu brak. Ma ktoś jakiś pomysł, jak to zrobić? Może nałożyć jakąś taką teksturę na cylinder co by przypominała glow?? Z góry dzięki za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie rozumiem- 3ds i x to plik z geometrią, to jakim cudem chcesz glow przeniesc, musisz napisac glow w silniku i przypisać. troche bezsensu, sam sobie odpowiedziales ;d

masz tez fx pliki jezeli pod directx walisz, mozesz napisac shader a nawet wportować go do maxa i na odwrot-lecz do shadera dodawane są pierdoly maxowe takie jak gui etc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności