Napisano 9 Luty 200619 l Witam, w sumie już w tytule tematu wyjaśniłem o co mi chodzi. No ale może rozszerzę. Otóż chodzi o to iż chciałbym przenieść do środowiska Direct X (C++) model 3ds najprostrzego z możliwych cylindra z nałożonym efektem glow (ma to być laser jak w gwiezdnych wojnach) czy jest to w ogóle możliwe w jakiś sposób? Do konwertowania 3ds do .x używam conv3ds.exe. Po przekonwertowaniu w aplikacji jest tylko cylinder efektu brak. Ma ktoś jakiś pomysł, jak to zrobić? Może nałożyć jakąś taką teksturę na cylinder co by przypominała glow?? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam Grzegorz
Napisano 9 Luty 200619 l Poczytaj SDK DirectX. Max ma swoje maxowe efekty, a direct swoje directowe ;)
Napisano 9 Luty 200619 l nie rozumiem- 3ds i x to plik z geometrią, to jakim cudem chcesz glow przeniesc, musisz napisac glow w silniku i przypisać. troche bezsensu, sam sobie odpowiedziales ;d masz tez fx pliki jezeli pod directx walisz, mozesz napisac shader a nawet wportować go do maxa i na odwrot-lecz do shadera dodawane są pierdoly maxowe takie jak gui etc.
Napisano 9 Luty 200619 l Autor Dzięki za odpowiedzi, będziemy kombinować, wiem już czego szukać. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto