Hectic Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Zrobiłem z kilku splinów coś co przypomina łódkę i połączyłem je funkcją Attach teraz chciał bym uwypuklić to funkcją Surface, ale robi się to źle, nie tak jak powinno. Zauważyłem, że vertexy nie są połączone mimo że max traktuje wszystkie linie jako jeden obiekt. I za nic nie mogę połączyć tych vertexów, żadna funkcja nie działa ;/ Jak to zrobić? Tutorial na którym bazuje: http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=77&mode=thread&order=0&thold=0 Moja praca: http://img86.imageshack.us/img86/2710/dka9op.jpg
streaker Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 surface działa tylko na 3,4-kątach, więc tam gdzie nie masz połączonych dorabiasz dodatkowy węzeł (refine) i potem łączysz (weld).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się