Gość Mankind Napisano 25 Sierpień 2002 Napisano 25 Sierpień 2002 Chiałbym się dowiedziec od czego najlepiej zacząc prace z 3dmaxem jestem zupelnie nowy w tych tematach a chciałbym sie dowiedziec czy sa jakies ksiazki czy jasne kursy dla początkujących. No i jak długo zajmuje przyswajanie tego programu ?????? ;)
MJ Napisano 25 Sierpień 2002 Napisano 25 Sierpień 2002 Osobiście wydaje mi się że na początku najlepiej zacząć pracę od kupna porządnej książki najlepiej Helionu która pokaże ci podstawy korzystania z maxa. Później znając już trochę podstawy wykorzystuj tutoriale w internecie. Można się w ten sposów nauczyć podstaw które umożliwią ci dalsze samodzielne poznawanie Maxa. Jeśli chodzi o czas potrzebny do nauki to różnie z tym bywa ale przygotuj się raczej na kilkuletnią naukę (ja siedzę w tym od 2 lat i naprawdę jest dla mnie jeszcze wiele niejasności). Powodzenia i nie załamuj się pierwszymi niepowodzeniami bo je ma każdy tylko ćwicz ćwicz i jeszcze raz ćwicz a z czasem przekonasz się że nie ma nic lepszego niż grafika 3D :)
Alcor Napisano 8 Wrzesień 2002 Napisano 8 Wrzesień 2002 Ja zaczalem nauke od ksiazki \"po prostu 3dsmax4\" firmy Helion. Ucze sie od marca i dawno przerobilem ksiazke; teraz sam odkrywam mozliwosci programu i sciagam tutoriale. Zastanawiam sie nad kupnem lub pozyczeniem nowej ksiazki. Ale choc poczynilem postepy to moje grafy sa nadal prymitywne:) pozdrawiam
Gotham Napisano 9 Wrzesień 2002 Napisano 9 Wrzesień 2002 Ile trwa nauka? 2-3 lata. No chyba że dopadniesz doświadczonego grafika który będzie cierpliwie odpowiadał na męczące cię pytania. Wtedy to trwa 3 do 6 miesięcy nim wyrobisz sobie łatwość tworzenia.
svistak Napisano 5 Listopad 2002 Napisano 5 Listopad 2002 ja tak samo jak alcor tyle ze ksi▒┐ki jeszcze nie przeczytalem w ca│oÂci... i niewiele umiem zrobic... i wcale mi to na razie nie przeszkadza...
Rekomendowane odpowiedzi