Napisano 11 Luty 200619 l Witam. Problem przedstawiłem na poniższym obrazku. Nie mam pojecia jak pozbyć sie tych "syfów" ktore powstaja na styku materiałów. Moje ustawienia Irr. map to -4, -2, Clr.thr 0,2 , Nrm 0,1 , Dist 0,3 , Hsph 100 , Interp 20. Bede wdzieczny za pomoc.
Napisano 11 Luty 200619 l no niestety, szybko i ladne detale nie ida w parze. zwiekszyc bedziesz musial rozdzialke irr mapy, albo calkiem rozmazesz GI :)
Napisano 11 Luty 200619 l Autor ale co proponujesz Bobby_digital... gdy zwieksze rozdzialke czas trwania renderu z 8h wskakuje na 48h+ ... próbowałem -3 -1 (przegięcie totalne)...
Napisano 11 Luty 200619 l Autor Rozwiazalem problem ... zastąpiłem irr. map/montecarlo na sudiv 32... pozniej podziele sie renderem. Dzieki Bobby_digital
Napisano 11 Luty 200619 l haha no to niemyslalem ze z QMC bedzie szybciej :] po to jest irr mapa wlasnie zeby szybciej bylo :) ale 34 subdivs to niewiele, musi byc niezle ziarno:)
Napisano 11 Luty 200619 l Autor hehehe no wiem ... ale! na pewno bedzie to krócej nic irr ( + miesiac tweekowania zeby uzyskac podobny efekt co z uzyciem qmc ;) ). Dam z 64`ry zobaczymy jaki da efekt... over and out
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto