Bonifatz Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Witam. Problem przedstawiłem na poniższym obrazku. Nie mam pojecia jak pozbyć sie tych "syfów" ktore powstaja na styku materiałów. Moje ustawienia Irr. map to -4, -2, Clr.thr 0,2 , Nrm 0,1 , Dist 0,3 , Hsph 100 , Interp 20. Bede wdzieczny za pomoc.
Bobby_digital Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 no niestety, szybko i ladne detale nie ida w parze. zwiekszyc bedziesz musial rozdzialke irr mapy, albo calkiem rozmazesz GI :)
Bonifatz Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 ale co proponujesz Bobby_digital... gdy zwieksze rozdzialke czas trwania renderu z 8h wskakuje na 48h+ ... próbowałem -3 -1 (przegięcie totalne)...
Bobby_digital Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 to mozesz sprobowac to bardziej rozmazac... zwiekszyc interp samp
Bonifatz Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 Rozwiazalem problem ... zastąpiłem irr. map/montecarlo na sudiv 32... pozniej podziele sie renderem. Dzieki Bobby_digital
Bobby_digital Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 haha no to niemyslalem ze z QMC bedzie szybciej :] po to jest irr mapa wlasnie zeby szybciej bylo :) ale 34 subdivs to niewiele, musi byc niezle ziarno:)
Bonifatz Napisano 11 Luty 2006 Autor Napisano 11 Luty 2006 hehehe no wiem ... ale! na pewno bedzie to krócej nic irr ( + miesiac tweekowania zeby uzyskac podobny efekt co z uzyciem qmc ;) ). Dam z 64`ry zobaczymy jaki da efekt... over and out
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się