Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Problem przedstawiłem na poniższym obrazku. Nie mam pojecia jak pozbyć sie tych "syfów" ktore powstaja na styku materiałów.

Moje ustawienia Irr. map to -4, -2, Clr.thr 0,2 , Nrm 0,1 , Dist 0,3 , Hsph 100 , Interp 20.

Bede wdzieczny za pomoc.

 

 

problem014uq.th.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 838
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

ale co proponujesz Bobby_digital... gdy zwieksze rozdzialke czas trwania renderu z 8h wskakuje na 48h+ ... próbowałem -3 -1 (przegięcie totalne)...

Napisano
  • Autor

Rozwiazalem problem ... zastąpiłem irr. map/montecarlo na sudiv 32... pozniej podziele sie renderem.

 

Dzieki Bobby_digital

Napisano

haha no to niemyslalem ze z QMC bedzie szybciej :] po to jest irr mapa wlasnie zeby szybciej bylo :) ale 34 subdivs to niewiele, musi byc niezle ziarno:)

Napisano
  • Autor

hehehe no wiem ... ale! na pewno bedzie to krócej nic irr ( + miesiac tweekowania zeby uzyskac podobny efekt co z uzyciem qmc ;) ).

Dam z 64`ry zobaczymy jaki da efekt...

over and out

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności