Jump to content

Bonifatz

Members
  • Content Count

    914
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bonifatz last won the day on October 24 2009

Bonifatz had the most liked content!

Community Reputation

176 Excellent

4 Followers

About Bonifatz

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/03/1981

City (optional)

  • Miasto
    Poznań, Polska
  1. Visual Workshop 3D http://www.vw3d.pl Zajmujemy się tworzeniem wizualizacji architektonicznych, renderami produktu oraz animacjami Poszukujemy "Generalisty" 3D Jeśli posiadasz doświadczenie w tworzeniu modeli 3D, shaderów i oświetlenia a Twoim głównym narzędziem pracy jest 3D Studio Max? Mieszkasz w Poznaniu lub okolicach? Oferujemy dla Ciebie pracę stacjonarną u nas w biurze w Poznaniu. Szeroka tematyka projektów, od renderów produktu, przez wnętrza, po animacje. Jeżeli szukasz wyzwań i masz ochotę rozwinąć swoje umiejętności, to zapraszamy do kontaktu na poniższy adres email. Obowiązki: tworzenie obiektów, shading modeli hard surface Wymagania : znajomość 3ds max, Corona/Vray, mile widziana znajomość Marvelous Designer (lub chęć jego nauki) Kontakt : [email protected] Strona : vw3d.pl
  2. Visual Workshop 3D http://www.vw3d.pl Zajmujemy się tworzeniem wizualizacji architektonicznych. Poszukujemy freelancera znającego się na tworzeniu narzędzi dla 3ds max maxscript. Obowiązki: wykonanie narzędzi usprawniających nasz pipeline Wymagania: dobra znajomość maxscript/python Kontakt : [email protected]
  3. Bardzo fajnie wyszło, widać ogrom pracy. Jedyne co mi brakuje to ławica ryb ;)
  4. @olaf : zgadzam się w 100% z Tobą. Przykre tylko, że na zachodzie płaci się średnio 1500Euro za obrazek a znajdują się tacy którzy biorą za to 200zł. Nie wiem jak to nazwać nawet ;) a teraz już boję się zapytać. @SWRSC : Dzięki ! Co do wrażeń związanych z UE4 to moim zdaniem to co najbardziej przemawia do mnie to fakt, że tworzysz pakiet (realtime, animacja i wizki) na raz. Na pewno robiłbym to w UE4. @Jakub Wydro : chciałbym być takim optymistą jak ty :D Ja daje temu rok i ceny będą ponownie szorowały po trotuarze. Moje odczucia odnośnie grafiki w architekturze są trochę negatywne. Architekci w głównej mierze nie potrzebują wizualizacji bo "klocek z viewportu" 90% z nich zadowala. Druga sprawa to fakt "200zł za obrazek", na 200zł raczej firmy nie postawisz (tak mi się wydaje), no chyba, że w Bangladeszu. Napisałbym więcej ale nie widzę raczej sensu wylewania łez nad Wizualizacjami hehe ;) @olaf : co to tego co napisałeś odnośnie wartości intelektualnej, to dobrym pomysłem jest użycie wiedzy zdobytej w projektowaniu/używaniu softu do projektowania by stworzyć coś fizycznego/istniejącego. To wydaje mi się najlogiczniejszym rozwiązaniem, które aktualnie testuję na włąsnej skórze.
  5. Dzięki za wzmiankę o moim projekcie! Co do zastosowań i zainteresowania klientów to jest ono dość słabe. Odwieczny problem w przekazaniu klientowi o co dokładnie chodzi. Bo w 90% przypadków ludzie nie mają pojęcia o czym mówisz ;) Największą zaletą dotychczas jest fakt, że wyplucie wizki z UE w rozdzielczosci 5000x nie stanowi problemu i dodatkowo dostajemy możliwość poruszania się interaktywnie oraz możliwość wyplucia w dosłownie minutę Animacji flythrough. Także na raz powstaje pakiet, który można zaproponować klientowi. Tak przy okazji, tutaj link to animacji Fly Through :
  6. Dzięki wszystkim za poświęconą mojemu projektowi uwagę! @olaf : dzięki ! Przygotowanie modeli zajmuje (poza renderem) najwięcej czasu. Pipeline to zwyczajnie 3ds -> unwrap -> UE4 Generalnie nic nadzwyczajnego. Jedynie sam UE4 był dla mnie nowością bo nigdy z gamingowymi klimatami nie miałem do czynienia. @JohnZi : dzięki ! W tej scenie wszystko co widzisz jest zbakowane w texturę. GI jest generowany przez silnik UE4. Jest też możliwość użycia "movable lights" wtedy bez problemu można nimi poruszać w finałowym Buildzie. @Jakub Wydro : dzięki ! zgadza się, kamera w ruchu sprawia, że odbiór całości jest kompletnie inny. Druga sprawa (trochę mnie martwiąca) to fakt, że większość klientów nie widzi potrzeby zamawiania "wysokiej jakości renderów". Druga sprawa to fakt, że w Polsce "200zeta" za wizkę to standard ... (zaznaczam, że to tylko zasłyszane od kogoś ;). Dodam, że ja osobiście nie widzę sensu pracy za 200zeta... lepiej zmienić branże w takim wypadku chyba. @bolitic : dzięki :D 173cm wzrostu jak ostatnio sprawdzalem hehe Dodatkowo wysmażyłem jeszcze mały Fly-Through. Render trwał ... 57 sekund ;) Pozdrawiam Łukasz
  7. Witam wszystkich! Prezentuję wam ostatni projekt ćwiczebny, którego się podjąłem w ramach rozszerzania swojej wiedzy. Na warsztat wziąłem silnik Unreal a inspiracją do zajęcia się tym projektem był projekt "Unreal Paris", który pojawił się jakiś czas w internecie. Pierwsze odczucia całkiem pozytywne chociaż (akurat w moim przypadku), nie było łatwo bo z game dev'em (?!) nie miałem w życiu nic wspólnego. Nadal nie potrafię uzyskać w 100% zadowalającego mnie rezultatu jeżeli chodzi o dokładność renderowania rozproszonego światła ale liczę, że przy następnym projekcie sobie z tym poradzę. Projekt to "Kraluv Dvur" biura OV-A, który przeniosłem do silnika UE4. Poniżej link do video z "chodzenia" po domu oraz kilka "renderów" z wnętrza. więcej obrazków na moim profilu behance : https://www.behance.net/gallery/24428913/Unreal-Engine-Real-time-Interior Pozdrawiam Łukasz
  8. Dzięki Moniek, Uniqueyou! Pionier : Dzięki i Vice versa chociaż Ty mnie od dużo dłuższego czasu ;)
  9. Dzięki wam za miłe słowa :) Co do organizacji pracy silverfox to sprawa nie była skomplikowana. Po prostu założyłem co ma zostać wykonane aby praca wyszła (moim zdaniem) dobrze i po kolei koncentrowałem się na poszczególnych etapach. Lepiej się pracuje kiedy wiesz ile i czego masz do wykonania. Generalnie nic nadzwyczajnego.
  10. Nathanielxd : Dzięki ! Cieszę się :) Co do czasu renderingu to obrazek wysokości 1500x jakieś 45minut. Zatrzymywałem po osiągnięciu około 200-250 passów. Procek na którym było liczone to : i7 3770 taktowany 3.40GHz
  11. Dzięki guru ! Dobrze zaplanowałem ten projekt stąd szybko poszło. Dzięki Hris ! :)
  12. Jak już pisałem Neb na Cgtalku piękna praca. Dodam tylko, że dosłownie czuć zapach deszczu jak się na to patrzy :)
  13. Akierek : Dzęki ! Cieszę się, że się podoba. mateusz_s : Dzięki! Okazuje się, że przez nich dotarł do mnie 3d Artist Magazine i zanosi się na publikację ciacha w gazecie :) RAFX : Dzięki ! i dzięki za wsparcie ! :) Pawelkos : Dzięki ! NEBULA-Grafika : Dzięki Neb ! Niestety jeszcze nie ma ale jeszcze mam zamiar odrobinę to podkręcić w finałowej wersji 5000px która mi się aktualnie piecze.
  14. Reanimator, Klicek : Dzięki za miłe słowa ! :) skalpel3d : dzięki za wskazówki, sprawdzę to dzisiaj na pewno. MichalNowak : Jak już pisałem Ci w mailu ja za to mam tendencje do bycia gburem :P desaturuję :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy