Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

hej ludziska! mam takie pytanie? renderuje se w vrayu scenke, takie tam wnetrze, sa białe sciany , pare lementów chromowych, szklanych no i spory czerwony mebelek. jak renderuje to temn czerwony za bvardzo działa na białe sciany, jakim parametrem mozna to zniwelowac??

z góry dziekuje!!!!

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dzieki xeav za szybka odpowiedź. pobawiołem sie tymi parametrami i leciutka zmiqana jest, ale głównie zmienia sie jasnosc tej sceny jak zmieniam te parametry. color mapping mam na exp. czy jest jeszcze jakas mozliwośc,nie wiem, np w parametrach materialów albo cos takiego??

Napisano

lepiej zmniejsz parametr saturation w GI, bo to on odpowiada za nasycenie kolorow swiatla odbitego, color mapping wplywa raczej na "ekspozycje" obrazka

Napisano

w nowym vrayu jest vray GI material gdzie przypisujesz materail bazowy i material dla GI

 

dzieki temu np. czerwony obiekt moze dawac zielony blending

 

przyklad w zalaczniku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.