Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

znalazłem ostatnio tutka do bucisza, wszystko szło pięknie, ładnie, aż tu nagle przyszło mi zgrópować polygony przy pomocy ID w editable mesh. Dla niektórych ten problem może się wydać banalny i nie godny uwagi, ale jestem extremly beginerem i prosił bym o radę a to w. w. tutek: http://www.gabrieleprotti.com/PAGES/tutorial/scarpa/makingoftheshoe.htm

sprawa o której pisze zaczyna sie na 15 stronie. Proszę o pomoc (SOS) :p

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no bo to proste ;]

 

w editable mesh wchodzisz w subedit poly

 

zaznaczasz interesujace cie polygony i nadajesz im odpowiednie ID (zakladka smoothing groups)

 

ale przed tem zaznacz wszystkie polygony i nadaj im jeden ID (bo zapewne mają rózne) pozniej zaznaczajac nadaj poszczegolnym takie id jakie ci trzeba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności