Pablonardo Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 znalazłem ostatnio tutka do bucisza, wszystko szło pięknie, ładnie, aż tu nagle przyszło mi zgrópować polygony przy pomocy ID w editable mesh. Dla niektórych ten problem może się wydać banalny i nie godny uwagi, ale jestem extremly beginerem i prosił bym o radę a to w. w. tutek: http://www.gabrieleprotti.com/PAGES/tutorial/scarpa/makingoftheshoe.htm sprawa o której pisze zaczyna sie na 15 stronie. Proszę o pomoc (SOS) :p
Marcin Napisano 12 Luty 2006 Napisano 12 Luty 2006 no bo to proste ;] w editable mesh wchodzisz w subedit poly zaznaczasz interesujace cie polygony i nadajesz im odpowiednie ID (zakladka smoothing groups) ale przed tem zaznacz wszystkie polygony i nadaj im jeden ID (bo zapewne mają rózne) pozniej zaznaczajac nadaj poszczegolnym takie id jakie ci trzeba
Pablonardo Napisano 14 Luty 2006 Autor Napisano 14 Luty 2006 wielkie dzięki Marcin, rzeczywiście, nie jest to tródne:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się