Jump to content

Featured Replies

Posted

znalazłem ostatnio tutka do bucisza, wszystko szło pięknie, ładnie, aż tu nagle przyszło mi zgrópować polygony przy pomocy ID w editable mesh. Dla niektórych ten problem może się wydać banalny i nie godny uwagi, ale jestem extremly beginerem i prosił bym o radę a to w. w. tutek: http://www.gabrieleprotti.com/PAGES/tutorial/scarpa/makingoftheshoe.htm

sprawa o której pisze zaczyna sie na 15 stronie. Proszę o pomoc (SOS) :p

  • Replies 3
  • Views 701
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

no bo to proste ;]

 

w editable mesh wchodzisz w subedit poly

 

zaznaczasz interesujace cie polygony i nadajesz im odpowiednie ID (zakladka smoothing groups)

 

ale przed tem zaznacz wszystkie polygony i nadaj im jeden ID (bo zapewne mają rózne) pozniej zaznaczajac nadaj poszczegolnym takie id jakie ci trzeba

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy