Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

znalazłem ostatnio tutka do bucisza, wszystko szło pięknie, ładnie, aż tu nagle przyszło mi zgrópować polygony przy pomocy ID w editable mesh. Dla niektórych ten problem może się wydać banalny i nie godny uwagi, ale jestem extremly beginerem i prosił bym o radę a to w. w. tutek: http://www.gabrieleprotti.com/PAGES/tutorial/scarpa/makingoftheshoe.htm

sprawa o której pisze zaczyna sie na 15 stronie. Proszę o pomoc (SOS) :p

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 680
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no bo to proste ;]

 

w editable mesh wchodzisz w subedit poly

 

zaznaczasz interesujace cie polygony i nadajesz im odpowiednie ID (zakladka smoothing groups)

 

ale przed tem zaznacz wszystkie polygony i nadaj im jeden ID (bo zapewne mają rózne) pozniej zaznaczajac nadaj poszczegolnym takie id jakie ci trzeba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności