Napisano 12 Luty 200619 l znalazłem ostatnio tutka do bucisza, wszystko szło pięknie, ładnie, aż tu nagle przyszło mi zgrópować polygony przy pomocy ID w editable mesh. Dla niektórych ten problem może się wydać banalny i nie godny uwagi, ale jestem extremly beginerem i prosił bym o radę a to w. w. tutek: http://www.gabrieleprotti.com/PAGES/tutorial/scarpa/makingoftheshoe.htm sprawa o której pisze zaczyna sie na 15 stronie. Proszę o pomoc (SOS) :p
Napisano 12 Luty 200619 l no bo to proste ;] w editable mesh wchodzisz w subedit poly zaznaczasz interesujace cie polygony i nadajesz im odpowiednie ID (zakladka smoothing groups) ale przed tem zaznacz wszystkie polygony i nadaj im jeden ID (bo zapewne mają rózne) pozniej zaznaczajac nadaj poszczegolnym takie id jakie ci trzeba
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto