Napisano 16 Luty 200619 l Witam. Próbuje sie nauczyć korzystac z modyfikatora cloth w 3ds max 8. Dokładniej chce go użyć go do stworzenia ładnie ułożonej kołdry na łóżku. Problem w tym ,iż dzieje mi sie coś takiego jak na zamieszczonym zdjęciu. Dlaczego box przecina materiał??? Pozdrawiam.
Napisano 16 Luty 200619 l Mogą być różne powody. Prawdopodobnie wystarczy zagęścić siatkę w garment maker.
Napisano 16 Luty 200619 l tak albo jak nie kcesz zgescic siatki mozesz offset zwiekszyc;p... ale lepiej jest zagescic siatke
Napisano 16 Luty 200619 l Autor Dziękuje za odpowiedzi .Tylko gdzie jest ta opcja garment maker bo jej nie widze w 3ds maxie.Chyba ,że jest to plugin a jeżeli tak to skąd można ściągnąć?? Patrzyłem na max plugins.de i tam nie ma .
Napisano 16 Luty 200619 l Zrób "plane" z line np. daj jej modyfikator garment maker, i zwieksz (leciutko) density... Ja polecam na to dac jeszcze modyfik shell, a potem mod cloth :) (ewolucja modyfikatora na mod :) )
Napisano 16 Luty 200619 l Autor Ok .Tylko ja nie mam tego modyfikatora . Prosiłbym o jakieś informacje odnośnie tego gdzie lub skąd moge go ściągnąć. Dzięki. Pozdrawiam
Napisano 16 Luty 200619 l Czesc garment maker jest dostępny razem z clothfx. Z tego co mi wiadmomo.Póżniej to sprawdzę.:) Pozdrówka
Napisano 17 Luty 200619 l Garment maker jest w max 7.5 i 8. Najpierw robisz splina z konturem szmatki, potem przerywasz krzywą w wierzchołkach (break) i nakladasz garment maker - tam ustawiasz jak gęsta jest siatka. Na końcu dajesz clothfx (max 7.5) lub cloth (max 8) i gotowe. Możesz też użyć reactorCloth jeśli potrzebujesz tego do symulacji reactorem, choć cloth ma własną wbudowana symulację i w pokazanej sytuacji jest lepszy niż reactor.
Napisano 17 Luty 200619 l Autor Wielkie dzięki. Garment maker uaktywnia sie tylko przy pracy na splinach a ja próbowałem go dodać np. plane lub box. Nie ma to jak pomoc fachowców :) Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto