Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Próbuje sie nauczyć korzystac z modyfikatora cloth w 3ds max 8.

Dokładniej chce go użyć go do stworzenia ładnie ułożonej kołdry na łóżku.

Problem w tym ,iż dzieje mi sie coś takiego jak na zamieszczonym zdjęciu.

Dlaczego box przecina materiał???

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziękuje za odpowiedzi .Tylko gdzie jest ta opcja garment maker bo jej nie widze w 3ds maxie.Chyba ,że jest to plugin a jeżeli tak to skąd można ściągnąć?? Patrzyłem na max plugins.de i tam nie ma .

Napisano

Zrób "plane" z line np. daj jej modyfikator garment maker, i zwieksz (leciutko) density...

Ja polecam na to dac jeszcze modyfik shell, a potem mod cloth :) (ewolucja modyfikatora na mod :) )

Napisano

Ok .Tylko ja nie mam tego modyfikatora . Prosiłbym o jakieś informacje odnośnie tego gdzie lub skąd moge go ściągnąć.

Dzięki.

Pozdrawiam

Napisano

Garment maker jest w max 7.5 i 8. Najpierw robisz splina z konturem szmatki, potem przerywasz krzywą w wierzchołkach (break) i nakladasz garment maker - tam ustawiasz jak gęsta jest siatka. Na końcu dajesz clothfx (max 7.5) lub cloth (max 8) i gotowe. Możesz też użyć reactorCloth jeśli potrzebujesz tego do symulacji reactorem, choć cloth ma własną wbudowana symulację i w pokazanej sytuacji jest lepszy niż reactor.

Napisano

Wielkie dzięki.

Garment maker uaktywnia sie tylko przy pracy na splinach a ja próbowałem go dodać np. plane lub box.

Nie ma to jak pomoc fachowców :)

Jeszcze raz dzięki.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności