Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Próbuje sie nauczyć korzystac z modyfikatora cloth w 3ds max 8.

Dokładniej chce go użyć go do stworzenia ładnie ułożonej kołdry na łóżku.

Problem w tym ,iż dzieje mi sie coś takiego jak na zamieszczonym zdjęciu.

Dlaczego box przecina materiał???

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 988
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mogą być różne powody. Prawdopodobnie wystarczy zagęścić siatkę w garment maker.

Napisano

tak albo jak nie kcesz zgescic siatki mozesz offset zwiekszyc;p...

ale lepiej jest zagescic siatke

Napisano
  • Autor

Dziękuje za odpowiedzi .Tylko gdzie jest ta opcja garment maker bo jej nie widze w 3ds maxie.Chyba ,że jest to plugin a jeżeli tak to skąd można ściągnąć?? Patrzyłem na max plugins.de i tam nie ma .

Napisano

Zrób "plane" z line np. daj jej modyfikator garment maker, i zwieksz (leciutko) density...

Ja polecam na to dac jeszcze modyfik shell, a potem mod cloth :) (ewolucja modyfikatora na mod :) )

Napisano
  • Autor

Ok .Tylko ja nie mam tego modyfikatora . Prosiłbym o jakieś informacje odnośnie tego gdzie lub skąd moge go ściągnąć.

Dzięki.

Pozdrawiam

Napisano

Garment maker jest w max 7.5 i 8. Najpierw robisz splina z konturem szmatki, potem przerywasz krzywą w wierzchołkach (break) i nakladasz garment maker - tam ustawiasz jak gęsta jest siatka. Na końcu dajesz clothfx (max 7.5) lub cloth (max 8) i gotowe. Możesz też użyć reactorCloth jeśli potrzebujesz tego do symulacji reactorem, choć cloth ma własną wbudowana symulację i w pokazanej sytuacji jest lepszy niż reactor.

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki.

Garment maker uaktywnia sie tylko przy pracy na splinach a ja próbowałem go dodać np. plane lub box.

Nie ma to jak pomoc fachowców :)

Jeszcze raz dzięki.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności