Jump to content

Jonasz_Real

Members
  • Content Count

    1,553
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Jonasz_Real last won the day on June 25 2009

Jonasz_Real had the most liked content!

Community Reputation

156 Excellent

About Jonasz_Real

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/30/1981

City (optional)

  • Miasto
    Lublin
  1. Oficjalnie jest juz making of: Więc wrzucę tutaj kilka moich wypocin: https://www.artstation.com/artist/jonasz
  2. Fajne, ale chyba dla tych co mają jedno mapowanie uv. Właśnie przed chwilą testowałem i nie działa malowane po udimach. Czy coś źle robię?
  3. Ok, decyzja zapadła. :) Zamówiłem monitor EIZO EV2736W @Makak, dzięki za listę. Pomogłeś podjąć mi właściwą decyzję. @Spider1987 ;) Pozdrawiam Jon
  4. Najwyższy czas wypadało by zmienić monitor. Cały czas pracuje na jednym monitorze 21" i strasznie się w nim duszę. Obecna karta graficzna to Gigabyte GeForce GTX 680, 4GB DDR5 Zastosowanie: Mari, Photoshop, 3D, Games ;) Czy z ktoś z Was testował monitory 34 calowe, płaskie albo wygiete ? LG 34UM95 34" 21:9 UltraWide Widescreen http://www.ceneo.pl/28764229#tab=spec http://www.digitalversus.com/lcd-monitor/lg-34um95-p21254/test.html ____________________________________________ LG 34UC97 34" 21:9 Monitor with Curved Screen Ciekawi mnie jak sie pracuje na takim monitorze w programach graficznych. Bo do grania pasuje jak ulał. :) http://www.ceneo.pl/32651095#tab=spec Ta firma LG za bardzo do mnie nie przemawia. :) Czy ona robi dobre monitory ? Pozdrawiam Jonasz
  5. Troszkę odbiega od konceptu, zrób większe i dłuższe macki. Tarcza za głową tez ma większą. Te ostre zakończenia na mackach przecież można wstawić plane.
  6. Piękności, a nie korzystałeś np. Quixel, dDo?
  7. @Chrupek3D Sorka, za zwłokę z odpowiedzią. Siatka jak siatka. Nic nadzwyczajnego, dużo robi swoje discplace'y, bumpy etc. Pracuje głównie jako teksturator w Mari. Ciężko było mi się przedstawić z wersji 1.6 na 2.0 spowodowane zmianami w zarządzaniu warstwami. Inaczej to działa niż Photoshopie :) Przy tych główkach korzystałem tylko dwa blendshape'y, "zamknięte oczy" i "otwarta buzia", a także refki, że skanów tak jak wcześniej wspominano. I ze zbioru zdjęć, że strony 3d.sk Pozdrówka do następnego razu.
  8. Witam! Miałem przyjemności dołożyć swoją cegiełkę do tego projektu. I udało mi się wygrzebać z wipu renderki. Może ktoś by chciał zobaczyć nieco bliżej. Więć wyrzucam za burtę. Ahoj! Herszt: Girl:
  9. true, przepiękny kamyk. :) Chcę taki sam na moim biurku, byle nie radioaktywny. ;)
  10. super, kolejna uzdolniona lublinianka. Pozdrawiam serdecznie :)
  11. Wow, Gratulacje Aniu i dla całej ekipy. Twój skill niesamowicie podskoczył, zresztą co ja mówię, zawsze byłaś zdolna :) Życzę sukcesów przy dalszych produkcjach.
  12. Myślę, że można wysłać skończone prace "indywidualnie" do finished. A tutaj pokazuj proces powstawania sceny :)
  13. Piękne prace... Zbyt Skromny jesteś wrzucając tutaj prace jako skończone. :) Jedynie co bym się przyczepił to do tych rajstop. Tam gdzie skóra jest bardziej naciągnięta. Rajstopy powinny przylegać do ciała, tworząc wypukłe miejsca. Będę śledził ten wątek. Bez wątpienia :) Pozdrawiam Jonasz
  14. świetny projekt :) Bulldog najlepiej wypadł. Życzę dalszych sukcesów :) Ps. razi mi troszkę mirroring kropek np. na krokodylu.
  15. @Veti Myślisz, że wersje freelancerską można używać w pracy. Bo ja juz sie pogubiłem. Zresztą i tak chyba nie mogą tego sprawdzić.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy