Jump to content

The Witcher 3: Wild Hunt - Killing Monsters Cinematic Trailer


adek
 Share

Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zupełnie subiektywnie bardziej podobał mi się ten starszy trailer ze statkiem, bo mniej to było realistyczne, bardziej stylizowane.

 

Ten film też jest jednak dobry. Może za mało powiedziane. Wykonanie jest na bardzo wysokim poziomie, jest fajny klimat. Na pewno zachęca do sięgnięcia po grę (tylko musiałbym najpierw zagrać we wcześniejsze części). Gratulacje dla całego zespołu. Pewnie wpadną Wam za to (zupełnie zasłużenie) jakieś nagrody branżowe.

Link to comment
Share on other sites

Z całej sagi tylko ta scena zapadła mi w pamięć. Tylko że w książce było więcej sieczki, wulgaryzmów i nieuzasadnionej agresji. W tej ekranizacji wszystko jest pokazane bardzo taktownie i ze smakiem. Do tego ta przemowa moralna. Powinno być PG13 jak nic.

Link to comment
Share on other sites

Łosz ty. Jakością pojechali. Krajobraz prześliczny i bliski. Nie mogę się doczekać trójeczki. W między czasie trzeba dokończyć 2.

 

Nie żebym psioczył, ale czy tylko mi lekko animacje postaci nie pasują ? Chociaż mają swój urok :p

Link to comment
Share on other sites

Premiera była oryginalnie celowana na wieczór, więc nas tu w zespole zaskoczyło trochę. Pojawi się pewnie parę dokładniejszych informacji jak Nes dotrze do forum. Prowadzącym projektu był Grzesiek Kukuś ( Nes ) , za plastykę odpowiadał Maciek Jackiewicz, w końcówce przez chwilę projekt pilotował też Staszek Marek. Produkowała w ostrych warunkach Marta Staniszewska. Myślę, że Nes wrzuci niedługo więcej informacji o zespole i technologii. Ja już byłem tylko reżyserkiem w szaliczku i hipsterskich trampkach i mógłbym kogoś opuścić a każda z osób w zespole zasługuje na duże brawa. To był piekielnie wymagający projekt. Może najtrudniejszy z tych które robilismy. Historyjka jest kameralna, mocno osadzona na postaciach. To powrót do źródeł "Wiedźmina" i robienie takich filmów w CG jest trudniejsze niż skomplikowane sceny akcji. Warto dorzucić, że w trakcie tego projektu przestawialiśmy pipeline renderingu na inne tory. ( Z v-raya na Arnolda ) a to też wygenerowało sporo niespodzianek.

 

Od strony CDP duży wpływ na ostateczny efekt miał Adam Badowski z Pawłem Mielniczukiem i teamem literackim . Na nich też powinny spłynąć pochwały .

 

t.

 

PS. W ramach ciekawostki link do polskiej wersji:

 

Moim zdaniem wyszła całkiem spoko.

Link to comment
Share on other sites

szkoda że nie ma dziadka na pewno rzuciłby coś o tosterach czy tańczących budyniach ;]

 

jeżeli chodzi o twarze to technika chyba taka sama jak w LA Noire czyli masa 3d skanów?

 

to się nazywa dopiero wysoki poziom, szacun platige

Link to comment
Share on other sites

Bardzo ładne, chociaż na statku IMO było lepiej i bardziej finezyjnie. Tam zagrała reżyseria pod muzykę, tutaj tempo mniej się podoba. Nie zmienia to faktu że CG pierwsza klasa.

 

Co do samej gry to mam nadzieję że nie oznacza to wprowadzenia patentow z AC.

Link to comment
Share on other sites

Świetna robota! Strasznie mi się podoba to, że to wszystko jest pokazane w takiej mikro skali. Czyli problemy pojedynczych jednostek a nie wielkie armie i hordy demonów. Miejmy nadzieję, ze cała gra będzie taka :)

Link to comment
Share on other sites

Trailer naprawdę dobry, 8/10 a co :D jeśli chodzi o konstruktywna krytykę porównując ten trailer do Blizzardowych to trzeba popracować nad postaciami bo widać od razu niedociągnięcianatomiast cała sceneria idealnie zrobiona i ten ruch kamery podczas walki mega :)

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie początek wyszedł strasznie sztucznie. Widać, że jest reżyserowany na maksa. Niby maltretują tę dziewczynę ale nic nie jest pokazane ;) Przez prawie dwie minuty się czaimy i ukrywamy brutalne momenty (markujemy kopniaki ;) ) i nagle już nam brutalność nie przeszkadza i wbijamy nóż w tętnice :P Według mnie efekt "wymierzania sprawiedliwości" byłby większy gdybyśmy zobaczyli co oni robią tej dziewczynie.

 

Poza tym, wykon rewelacja :) Gratulacje dla całej ekipy.

Link to comment
Share on other sites

Świetna robota! Strasznie mi się podoba to, że to wszystko jest pokazane w takiej mikro skali. Czyli problemy pojedynczych jednostek a nie wielkie armie i hordy demonów. Miejmy nadzieję, ze cała gra będzie taka :)

 

Zgadzam się. O ile stylizowane postacie z filmu na statku podobały mi się minimalnie bardziej, to klimat, fabuła tego filmu jest dużo lepsza. Bardziej do mnie trafia.

 

@michalz00: Ciekawa uwaga odnośnie tej brutalności. Ciężko się nie zgodzić.

 

Kurde, zrobiło mi to smaka na wiedźmina :) Szkoda, że na PS3 wciąż nie ma żadnej części.

 

 

edit: Jeszcze tak rozwinę o co chodzi z tym, że przeszkadza mi tu trochę zbyt realistyczny render. Chodzi o to, że jak jest niemal realistycznie, to odbieram to jak film. I jak czasem jest jakiś moment bardziej CG, to trochę mnie to wybija z pełnego wczucia się w historię. Jak by to było bardziej stylizowane, mniej realistyczne, to chyba bardziej bym dał się zaczarować, odbierał bym cały czas jak film animowany i niedoskonałości technicznie by mi tak nie przeszkadzały. Też tak macie?

Edited by mallow
Link to comment
Share on other sites

Cinematic miażdży beret. Fenomenalnie zrobiony świat - ponury, brudny, dołujący, bardzo podobnie wyobrażałem sobie czytając sagę. Modele postaci świetne, w duży realizm to poszło - a ostatnie bliskie ujęcie dziewczyny to już całkowity real. Naprawdę to małżeństwo CDPR i PI służy obojgu wyśmienicie;)

Jak dla mnie pójście w realizm to świetny pomysł. Czekam aż same gry zaczną tak wyglądać:)

Link to comment
Share on other sites

Warto dorzucić, że w trakcie tego projektu przestawialiśmy pipeline renderingu na inne tory. ( Z v-raya na Arnolda ) a to też wygenerowało sporo niespodzianek.

Fajnie by było gdybyście podzielili się swoimi doświadczeniami z nowym rendererem.

Trailer wyszedł genialnie, pod względem graficznym bardziej mi się podoba niż ten na statku.

Link to comment
Share on other sites

mallow: to o czym mówisz nazywa się uncanny valley i nie udało się tego przeskoczyć chyba jeszcze żadnemu animatikowi :)

 

O widzisz, nie wiedziałem o tym. Właśnie sobie poczytałem. Interesujące.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dolina_niesamowitości

 

Czyli podsumowując - ekipa PI zrobiła ZBYT DOBRĄ robotę :)

 

P.s. To samo miałem oglądając Tron: Dziedzictwo i sceny z odmłodzonym Jeffem Bridgesem. Niby to ładnie było zrobione, ale minimalne sztuczności i myślałem nie o filmie, tylko o efektach...

Link to comment
Share on other sites

Wizualnie wypas / naprawde pojechaliscie z renderem i jakoscia .... wyglada na rowni z trailerami z Digic/

Jesli cos mi nie pasuje to tylko choreografia walki ktora przypomina mi filmy akcji z hollywood , a przy takiej grze wolalbym cos wolnego i bardziej realsitycznego..

ale to juz widzimisie osobiste

Gratulacja dla calego zespolu !!!

Link to comment
Share on other sites

Jesli cos mi nie pasuje to tylko choreografia walki ktora przypomina mi filmy akcji z hollywood , a przy takiej grze wolalbym cos wolnego i bardziej realsitycznego..

 

Jak tak patrzę na rusków z bitwy narodów to mam trochę wątpliwości co oznacza bardziej realistyczne ;)

Link to comment
Share on other sites

Niezla robota, jak dla mnie to jeden z lepszych cinematikow w ostatnich latach, brawa dla ekipy!

Wersja polska swietna, w ang cos mi te glosy nie siedza zbytnio, a moze to dlatego, ze klimat jest mocno swojski i po prostu polski jezyk tu pasuje najlepiej.

Link to comment
Share on other sites

Prześwietne, brawa na stojąco :)

 

Szczególnie podobała mi się walka, te ujęcia, szybkie ruchy kamery... bomba.

 

No i dobrze, że scenka nie do końca w stylu Sapkowskiego. Inaczej to by najpierw ją zgwałcili, potem zatłukli na śmierć i dopiero po jakimś czasie Geralt nagle by się przekonał, że powinien ich wykończyć... : | I hate you Sapkowski so much...

Edited by n-pigeon
Link to comment
Share on other sites

OK. Nareszcie mam chwilę, aby coś napisać więcej.

 

Obejrzałem na większym ekranie, no masakra. Pamiętaj, że już dawno żaden zwiastun do gry nie zrobił na mnie takiego wrażenia - chodzi o grafike i animacje. Poprzednim takim filmem chyba był cinematic Assasin's Creed Revelations z 2011 roku.

 

Niesamowicie to Wam wyszło. Postacie postaciami, mimika świetna, ale na mnie jeszcze wrażenie zrobił krajobraz - drzewka, ziemia, detale. To większość w 3D jak rozumiem? Tutaj chyba nie oszczędzaliście sprzętu?

Link to comment
Share on other sites

peters - a propos Arnolda to ktoś inny musi się wypowiedzieć. Staszek?

Adek - tak, wszystko 3D, poza rzeczami blisko horyzontu. Przy tym filmie trochę sztuka dla sztuki, ale ta scenografia będzie jeszcze wykorzystywana więc trzeba było to zrobić full 3D. Więcej może Vorek napisać, bo to jego tygodnie pracy tam widać w tle.

Adam Guzowski - ktoś mi już mówił o tym koniu, że źle uzda i że taki cherlawy konik to nijak by rycerza nie utrzymał :-) No wchodzimy na ten level, że trzeba będzie zacząć coraz drobniejsze rzeczy konsultować w trakcie produkcji. Magia kina.

Biglebowsky - Dwie rzeczy się nakładają. Jedno, to przy tak różnicowanych akcentach i takiej ilości tekstów to trzeba być już nativem , żeby wyłapać wszystkie smaczki. Sprawdzaliśmy przed emisją z nativami i te rzeczy które najbardziej przeszkadzały nam i wydawały się płaskie, czy dziwne - dla nich były całkowicie w porządku. Druga sprawa to rzeczywiście warunki nagrania. Polskie dialogi nagrywaliśmy mając pełną kontrolę nad dynamiką dźwięku. Przy angielskich część decyzji była po angielskiej stronie i niektóre rzeczy wyszły dopiero w czasie miksu. Kuba Pietrzak , który robił dźwięk przeszedł tam niezłe piekło słuchając przez dobrych parę dni tylko jęków i stęknięć maltretowanej kobiety :-)

 

t.

Edited by Baggins
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy