Jump to content

xmass

Members
  • Content Count

    607
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

xmass last won the day on June 26 2013

xmass had the most liked content!

Community Reputation

319 Excellent

3 Followers

About xmass

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/19/1989

Converted

  • Info o sobie
    http://infraredcgi.com

Converted

  • Miasto
    Szczecin, Polska

Converted

  • Używane programy
    3ds max, mental ray, Vray, Photoshop, Mudbox, Marvelous Designer, After Effects, Corona render
  1. Zainstaluj najnowszego MicrosoftVisualC++Redistributable i spróbuj jeszcze raz. Generalnie instalka maxa 2018 ma problem gdy nie masz najnowszej wersji MicrosoftVisualC++Redistributable i nie chce rozpakowywać / instalować plików.
  2. Pierwsze wrażenie, jest super. Jest ciepło, wnętrza zapraszają do środka i chce się zostać :) IMO łazienki i garderoba najlepsze. Do technicznych szczegółów nie będę się czepiał bo wiadomo że nie zawsze się znajdzie teksturę w odpowiedniej rozdzielczości, a modele z 3dsky też mogą pozostawić wiele do życzenia, a architekci potrafią zarządac marmur bianco cośtam i jedyna tekstura jaka istnieje ma 200px x 200px ;P Obrazy spójne moim zdaniem. Powiesz ile czasu zajęła całość?
  3. Stop motion jak z trailera Wiedźmina. Nawet niektóre kadry podobne na pierwszy rzut oka ;) Świetna robota, miłe dla oka. Gratulacje dla zespołu.
  4. Dzięki olaf za komentarz. W pierwotnej wersji na betonowej ścianie były jakieś ivy, ale nie grało mi to z nocnym ujęciem więc zrezygnowałem z bluszczu. Zrobiło się zbyt sterylnie więc dałem liście na ziemi. Dziennej wersji nie było w planie, ale zacząłem eksperymentować ze światłem i zdecydowałem że zrobię wersję dzienną jako dodatek do nocnej. Pozdrawiam.
  5. Dzięki serdeczne polka dot Zanotowałem uwagi i będę miał z tyłu głowy przy następnych pracach :) Pozdrawiam.
  6. Hejka, wizki robione for fun. Dawien dawno był to temat challengu na Ronenie (2010 rok), postanowiłem odświeżyć temat ;) Jeden obrazek robiony na modłę fotografii w podczerwieni. Soft: 3ds max, Corona 3, Affinity Photo, Forest Pack, GrowFx. Pozdrawiam.
  7. Bardzo dobre! Mógłbyć powiedzieć w czym renderowane? Osobiście mi brakuje detalu na tym piedestale na którym stoi postać. Bohater wyrzeźbiony do perfekcji a stoi na kawałku czegoś lekko muśniętego trim brushem ;) Wiadomo że to tylko mały dodatek do postaci, ale kłuje w oczy. Generalnie, świetna robota!
  8. Czytam i widzę że wg wielu z was już skreśla to forum. A forum to użytkownicy. Jeżeli nie będziemy się udzielać w mniejszym bądź większym stopniu to forum samoistnie zniknie. Starszym się nie chce nic wrzucać i pokazywać, młodsi się naczytali że sam hejt na forumie i się boją cokolwiek pokazać. W tym wątku już 4 strona komentarzy, dużo ludzi komentuje, udziela się, zabiera głos, a w Gaerii Finished to posucha. Dlaczego nie przekształcić tych komentarzy na głosy w wątkach WIP, finished itd? Dlaczego dyskusja jest bo forum umiera, a nie ma dyskusji w nowościach (były jeszcze komentarze jak blender wychodził, a połowa to hejty i kłótnie dlaczego jest lepszy od maxa :D ) Jako użytkownicy, przejmijmy inicjatywę. Zróbmy dymy ;) Wróćmy do konkursów speedmodelingowych jak to było za dawnch czasów, wrzucajmy jakieś testowe rendery, dyskutujmy. Szkoda takiego materiału edukacyjnego jakim jes max3d. Na jułtubach znajdziesz tutki, owszem, ale konstruktywnej krytyki pracy ze świecą szukać. Do tego jest forum. Na fejsbuczku dadzą 300 lajkó i nic z tego się nie dowiesz, a na forum jedna wypowiedź jest cenniejsza niż te lajki i inne uśmieszki heheszki. Róbmy coś, admin sam za nas nic nie zrobi. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
  9. @Pawelkos, tak, przesiadłem się z vraya, w sumie tylko dlatego że w Coronie mi się szybciej pracuje i jest tania :) Brakuje mi kilku rzeczy z vraya ale nie sa to rzeczy 'krytycznie ważne' tylko jakieś drobnostki. Gdybym potrzebował robic animację i cały compositing z raw elementów to użyłbym raczej vraya, ale jak na razie tego nie robię więc Corona pozostaje moim wyborem. Z vrayem jestem w miarę dobrze zaznajomiony i myślałem że przesiadka na Coronę będzie lekko problematyczne (tak jak gdy przesiadałem się z mojego ulubionego Mentala na Vraya), lecz Corona okazała się na tyle przyjazna że wystarczyło przekonwertować materiały, zrobić lekkie tweaki i w sumie było wszystko gotowe do renderu. Także polecam :) Pozdr.
  10. Fajne wizki Szymonie, gratulację. Zrobisz tylko postpro i będzie jeszcze lepiej ;) Dzięki za drzewko, przyda się :D Co do maxa i licencji wieczystych, to zakupywałem wieczystą z pół roku temu i nie było problemu z dostępnością ani problemów ze strony Autodesku. W systemi Autobiurka widnieję jako właściciel licencji i wszystko smiga i gra :) Z przeniesieniem licencji pomagała firma która była dystrybutorem polskim, także nie ma mowy aby coś nie zagrało. Jeden cyfrowy podpis i właścicielem zostaje się w 5 sekund (ale na rozpatrzenie wniosku trzeba poczekać z tydzień lub dwa).
  11. Cześć! Aniamcja jaką miałem okazję ostatnio popełnić: Mam nadzieję że się podoba. Soft: 3ds max, Corona render, Marvelous Designer Pozdr.
  12. @Pawelkos dzięki za dobre rady! Tekstury płaskie bo i termin krótki, troche szkoda. Zamodeluje sobie bramę garażową, będzie na zaś ;D Pozdro!
  13. Hejka, renderki mieszkaniówki w Kanadzie. Soft: 3ds max, Corona, Photoshop Lokalizacja: NEW WESTMINSTER, BC Cheers!
  14. Olaf dobrze prawi, matematyka ne jest kluczem do pisania skryptów. Sam nie byłem prymusem z matmy a jakoś w pisaniu kodu mi idzie ;P Podstawa to logiczne przełożenie swoich powtarzalnych patentów maxowych na kod. Generalnie MAXScript reference ze strony autodesku ssie kiche jeżeli jest się początkującym (na początku miałem problem ze zrozumieniem co oni tam w ogóle piszą), nie jest pisane dla noobusera tylko dla ludzi którzy już są w temacie. MAXScript sam w sobie jest raczej prosty do nauki, jeśli nie masz doświadczenia programistycznego to nie masz się czego obawiać. Z resztą, większość kodu wypluje Ci maxscript listener, potem wystarczy to wkleić w kod i zrobić jakieś przyciski. Metoda brute force, ale działa :D Do szybkiego projektowania narzędzi jak znalazł. A jeśłi jest się użytkownikiem maxa to przynajmniej podstawy warto znać. Większość nie zdaje sobie sprawy ile czasu zaoszczędza się gdy ma się swoje toole przystosowane do swojego workflow. Jeden klik zrobi za Ciebie bardzo dużo. Sam nie jestem specem od skryptów, ale z własnego doświadczenia wiem że warto.
  15. Jeżeli chodzi o branże wizkową, stille i animacje, maxscript jak najbardziej jest uzasadniony. Sam pisałem do studia toole, i piszę nadal, głównie dla siebie i pod swój workflow, maxscript jest łatwy i do powtarzalnych czynności nadaje się idealnie, i pisze tu z mojego punktu widzenia a nie z punktu widzenia mistrza kodu ;D Wizkowe animacje nie wymagają turbo toolsetów, zazwyczaj i tak są to przeloty kamery, coś tam się animuje, foliage, samochody, jakieś pojedyńcze obiekty, a do tego nie potrzeba pisać w C czy innym języku bo maxscript to ogarnie. Stille to już inna bajka, jak studio ma swój wyrobony workflow to pod powtarzalne czynności maxscriptem ogarniesz większość w krótkim nakładzie czasu. Mnie pasuje, może dla tego że nie chce mi się uczyć innych języków bo już jestem za stary ;P
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy