Jump to content

michax56

Members
  • Content Count

    167
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

81 Excellent

About michax56

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Jaworzno
  1. michax56

    8Suns

    Moze wina jest po stronie AwesomeBump. Jezeli Sun8 zostanie przetestowane na starszych kartach, to powinno byc ok. Potencjal jest. Co do assetow, z czasem, masa gier bedzie wygladac bardzo generycznie. Juz widze generyczne RPG skladane z tych samych assetow. Chlopaki maja szanse interatywnie doprowadzic projekt do super jakosci. W malo ktorym projekcie zaczynasz od razu od 'money shot' . Chyba ze mowimi o trailerach, ktore dosc czesto sa pozniej inspiracja dla jakosci samej gry (Killzone 2). Tak czy siak za wczesnie zeby oceniac finalny produkt. Ale w sam raz zeby chlopakow kierowac na dobra droge. - - - Połączono posty - - - Pytanie, czy macie jakiegos goscia, ktory rysowal by wam idealny wyglad sceny? Olewajac bariery technologiczne na tym etapie. Mysle ze taki wzorzec jest dobrym wyznacznikiem kierunku i inspiracja dla zespolu. Warto tez spedzic nad nim sporo czasu. Dodatkowo, takie shoty sa dobre dla reklamy projektu. Nie ukrywam ze aktualnie wszystko wyglada malo atrakcyjnie.
  2. michax56

    8Suns

    W sporej czesci, wsparcie jest kwestia Sterownikow. Jestem sobie w stanie paznokiec uciac ze Wikipedia ma bardziej aktualne stan niz strony produktowe nvidi. Z czasem sterowniki dodaly wsparcie dla nowszych wersji opengl, ktore nie byly dostepne w momencie wydania danej karty. Support: http://delphigl.de/glcapsviewer/listreports2.php?searchstring=GeForce&sortby=
  3. michax56

    8Suns

    UI mnie zwiodlo. I ogolnie jakosc. Sporo iteracji przed wami ale trzymam kciuki. Wiki mowi ze 4.5 jest wspierane od 400 w gore: https://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_400_series
  4. michax56

    8Suns

    No swiatelka i post troche ozywily. Jak z wydajnoscia na mobile. to wyglada ? W jakie widelki sprzetowe uderzacie ? Z uwag, wiem ze pewnie za wczesnie ale logo gry wymaga sporo pracy.
  5. Zastanawiam sie jak wypada na tle E5-2673 v2 i v3 http://ark.intel.com/compare/79930,64595 Jakby ktos chcial potestowac to E5-2673 v2 jest oferowany w azure. Mozna zapisac sie do Bizsparka i dostaje sie 5 subskrypcji Azure z 130 euro na kazdym koncie do zabawy na 3 lata. Seria F: Xeon E5-2673 v2 Seria G: Xeon E5-2698B v3 (Datacenter tylko w USA) Osobiscie testowalem z Blenderem i dziala zdrowo. Dla zainteresowanych link do Bizsparka: https://www.microsoft.com/bizspark Oprocz Azure, dostaje sie rowniez dostep do MSDN razem z kazdym dostepnym softem Microsoftu. Jezeli macie ciekawy projekt, moga zwiekszyc kase na kontach azure do 10k $. Korzystam od ok. 2 lat i funkcjonuje to bardzo zdrowo.
  6. Swietnie sie prezentuje! Im dluzej sie przygladam tym wiecej niuansow wylapuje. Jezeli mialbym sie do czegos przyczepicz to nie do konca jestem przekonany 2d emblematow na poczatku i koncu. Moze fajnie by bylo gdyby tak stopniowo z 3d swiata przechodzily wizualnie w 2d. Invaders wizualnie nawet ok sie wpasowywuje. Pacman troche slabiej. Podoba mi sie pomysl z wrzuceniem motywow/stylu z MGS. Moze zamiast pacmana wkomponuj jakos: Ale calosc musiala by byc jakos delikatnie akcentowana motywami z mgs bo inaczej umknie znaczenie.
  7. Na oko wyglada jakbys wylaczyl Linear Workflow lub sRGB w Preview Window. Niestety korzystam z wersji standalone z Blenderem wiec nie wiem gdzie te opcje sa ulokowane w Maxie. Ale W oknie Preview Vraya wyglada to tak:
  8. Fajne cwiczenie. Pare uwag/pomyslow na rozwoj 1. https://github.com/p4vv37/3D_Software_and_Python/blob/master/script_Blender/Script_Blender.py#L338 Nie rozumiem dlaczego trzymasz modele inline. Czy chodzi o prezentacje struktury ktore sa pozniej konsumowane przez api? Jezeli tak to wybral bym jakies mniejsze modele. 2. Fajnie by bylo gdybys wyexportowal wyzszego poziomu api/interfejs ktore operowalo by na roznych silnikach (blender/maya/max). Czyli logika przykladow byla by napisana raz. Rozumiem ze wybiega to poza wstepne zalozenia. Ale mysle ze fajne zadanie na przyszlosc. Plus jakbys napisal taki 1:1 wrapper mysle ze mialby spora popularnosc. Gdybys potrzebowal pomocy, chetnie dolacze.
  9. Na konferencji Unity pokazali kazdy krok. Jak wyglada bez i po post produkcji. Wiekszosc efektow post jest juz dostepna w pakiecie cinema: https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/51515 Najwiecej customowej roboty spedzili nad area lights: https://labs.unity.com/article/real-time-polygonal-light-shading-linearly-transformed-cosines Test z kodem zrodlowym jest dostepny. Ale czuje ze to jest faza Pre-Alpha tego ficzera. To czego chyba nie dodali to ich implementacja mgly/volumetryki z ciekawa dyfuzja swiatla.
  10. Patrzac na caly rok updatow nie wyglada to tragicznie: https://helpx.adobe.com/photoshop/using/whats-new.html Dla malarzy jednak slabo sie to prezentuje. Glownie widze updaty kierowane dla designerow, pstrykaczy zdjec.
  11. Widzialem jakis czas temu. Swietnie sie prezentuje. Gratulacje podlapanie projektu przez Warner Brothers i powodzenia w walce o pelny metraz!
  12. Ten trailer nie pokazal wlasciwie gameplay. Ciezko ocenicz czy gra bedzie tym na co czekales. Arkane Studio lubi robic bardzo fizyczne FPS'y. Mysle ze tutaj nie zawioda z ciekawymi pomyslami ktory byly najlepszym elementem jedynki. Co do estetyki, zgodze sie, jakos tak neutralnie wyglada. Zobaczymy jak gra bedzie sie prezentowala. Dishonored Arkane zrobilo mocno stylizowany. Moze tutaj tez zaszaleja.
  13. Te backgdropy miasta troche raza jakoscia w porownaniu do reszty. Kawa zdecydowanie prezentuje sie najlepiej. Co nie dziwi. Najbardziej mnie zaskoczyl fakt ze najpierw UBI a teraz Bethesda z Arkane Studio. Dobry rok macie. Od strony gracza, fajnie ze Prey odzylo, jedynka byla solidna. Pytanie do tworcow. Mieliscie okazje pracowac z Viktor Antonov ? Zastanawiam sie czy bedzie maczal paluchy w grafice do Prey'a. Chociaz patrzac po teaserze to chyba zajety w pelni Dishonored 2. PS. Mam nadzieje ze z pelnym trailerem pojedziecie na calosc jak w produkcji pod Prey 2:
  14. I oby tak zostalo! Gdyby sie tylko jeszcze pare firm zabralo za bajki to bede juz w ogole wniebowziety. Trzeba przejac paleczke po Ghibli.
  15. No chlopaki, konkret. UBI zawsze mialo solidnej jakosci cinematik trailery. Nie ma wstydu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy