Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Witam dzisiaj jeszcze wystawie lampke z góry dzieki za komentarze

wiesz. baza SQL ma sporo miejsca. nie musisz już z góry rezerwowac miejsca na serwerze. xD

jak tworzysz temat to już po zrobieniu lampki

Napisano
musiałem zrobic nowe zdjecia a nie zajmowałem sobie miejsca na przyszłość

 

to nie sa zdjecia tylko renderingi w dodatku bardzo kiepskiej jakosci, do fotorealizmu jeszcze sporo im brakuje, zamiast cykac lampke z roznych ujec poswiec wiecej czasu na dopracowanie modelu, materialow i swiatla.

Pracuj dalej

Napisano
musiałem zrobic nowe zdjecia a nie zajmowałem sobie miejsca na przyszłość

oki. niech będzie. skupmy się na obrazku.

nie wiem jakiego softu używałeś, ale te "zdjęcia" nie zachwycają:

 

1. materiały plastiku, drewna tapety, metalu do wymiany

2. oświetlenie do wymiany

3. kompozycja do gruntownej poprawy

4. kolorystyka jednolita i strasznie "oczojebna"

 

w sumie to zostaje do oceny sam model więc, proszę o pokazanie siatki celem ocenienia jej składu i techniki użytej w procesie modellingu.

 

W mojej ocenie jest to scanline: jesli masz maxa od 6 wzwyż to przesiądź się na Mental Raya (silnik renderujący) i poeekspoerymentuj z materiałami o światłem.

Polecam przerobić takie zagadnienia jak Global Illumination, HDRI, AreaLights, DGS material, MentalRay Material, Glass(Lume), Glow(Lume).

 

Pozdrawiam

Napisano

Przerób przede wszystkim tutoriale ze światłem, ja po kilku widzę znaczne poprawy, a takto wygląda beznadziejnie, przecież jak zapalisz lampkę to wokoło też robi się jaśniej, a nie takie egipskie ciemności.

Napisano
oki. niech będzie. skupmy się na obrazku.

nie wiem jakiego softu używałeś, ale te "zdjęcia" nie zachwycają:

 

1. materiały plastiku, drewna tapety, metalu do wymiany

2. oświetlenie do wymiany

3. kompozycja do gruntownej poprawy

4. kolorystyka jednolita i strasznie "oczojebna"

 

w sumie to zostaje do oceny sam model więc, proszę o pokazanie siatki celem ocenienia jej składu i techniki użytej w procesie modellingu.

 

W mojej ocenie jest to scanline: jesli masz maxa od 6 wzwyż to przesiądź się na Mental Raya (silnik renderujący) i poeekspoerymentuj z materiałami o światłem.

Polecam przerobić takie zagadnienia jak Global Illumination, HDRI, AreaLights, DG material, MentalRay Material, Glass(Lume), Glow(Lume).

 

Pozdrawiam

 

serddecznie dziekuje za szczere posty

Napisano

lol, no tego to już było chyba za wiele...

 

powiedz mi, po kiego czorta wstawiasz tu tą prackę? Chyba po to, żeby usłyszeć jakieś słowa krytyki, dowiedzieć się, co robisz źle, w czym powinieneś się podszkolić. A ty chyba liczysz, że wszyscy będą chwalić twoją prackę, która - jak sam zapewne widzisz - idealna nie jest.

 

A z resztą, jak chcesz:

 

No lampa po prostu super, modeling też. Jak na miesiąc to bardzo dobrze, bo jak dla mnie fotoreal:) Bardzo podoba mi się ta delikatna kaustyka no i materiał metalu też jest super. BTW ile ci się renderowało to cudeńko?

 

...tego chcesz? sorry, że tak dosadnie, ale swoim zachowaniem pokazałeś, że to chyba jedyne wyjście z tej paranoicznej sytuacji.

 

EDIT: OK, gadaliśmy na gg, ponoć to było "obustronne nieporozumienie", nie wnikam w szczegóły - w każdym razie można o tej sytuacji na razie zapomnieć.

Napisano

wy na tym forum to jestescie dziwni... zgadzam sie ze powiedziec co jest zle trzeba...bo jakby sie powiedzialo ze jest super to by ten ktos robil dalej z przekonaniem ze robi dobrze... no ale wy robicie to w taki zj**** sposob ze szkoda gadać... Ja bym powiedzial tak... model lampki bo to chyba przedewszystkim powinno sie oceniać jest dobry jak na niecaly miesiąc lampka (model) w ponad 90% przypomina orginal... wiem bo mam taka na biurku... materialy są zwykle maksowe to chyba widac ale czego wy oczekujecie po miesiącu? zastanowcie sie troche... oswietlenie tez jest zle ale ...(czytaj wyzej)... Wy na tym forum zamiast zachecac nowych do poprawek itp to ich dolujecie... no comment

Napisano

słuchajcie wogule nie wiem o co wam chodzi i jestem okropnie wkurzony czy ja cos pisałem ze macie pisac jest zaje***** ze napisałem ze miesiac siedze w 3ds to co dałem tylko do znania ze dobiero zaczynam i do wszystkich kieruje te słowa ROBIŁEM JA PUŁ DNIA !! I JAK MACIE MI PISAC TAKIE ZECZY TO PISZCIE NA GG TO SOBIE POGADAMY

Napisano

GSI nie obrazaj sie za krytyke, z calym szacunkiem ale ta praca sux, twoje koło z drugiego wątku jest o jakies 10 do 20 poziomow lepsze.

Tweety napisal ci nad czym masz popracowac

Napisano
Wy na tym forum zamiast zachecac nowych do poprawek itp to ich dolujecie... no comment

 

biedaczek... popłakałeś się? tak? masz chusteczkę, wytrzyj nosek...

wyobraź sobie, że krytyka w stylu:

" no kiepskawo, ale nie jest aż tak źle"
może zostać mylnie odebrana przez odbiorcę. skutek będzie taki, że klient pomyśli:

"a co mi tam przecież "nie jest źle" więc materiały zostawię a skupię się na modelach... może teraz kubełek na śmieci?"

i tak przez kolejny rok w GFW pojawią się scanline'owe kubełki, długopisy, krzesełka etc.

nie tędy droga. wstawiając na forum oczekujesz konkretnej krytyki, więc nawet jeśli będzie ona odrobinę za ostra to trudno. tak ma być.

to nie jest forum gdzie każdy zachwyca się byle boxem. wielu z nas pierwszą swoją pracę umieściło po długich zabiegach kosmetycznych, setkach godzin przed maxem, poście w PS, domalówkach (aby było ładniej). a i tak niejednokrotnie najedliśmy się wstydu pokazując jakieś shity.

dzisiaj jest tak, że prawie każdy "nowy" puszcza na forum PIERWSZE w życiu prace!! nawet nie wiedząc co to boolean czy gdzie jest extrude! no miej litość człowieku! jeśli oczekujesz krytyki to przyjmij ją!

proponuję więc żebyś przestał gadać takie pierdoły i przeróbił na dzisiaj tutorial o CausticsEffect w MentalRayu. Na pewno będzie to bardziej pożyteczne niż taka pisanina.

 

Pozdrawiam

Napisano

tweedy oczywiscie musiales sie obronic bo nie dopuszczasz krytyki o was... ale inni musza siedziec cicho co nie? i co znowu sie popiszesz tekstem czy sie poplakalem? na wiele cie stac widze.. nie no ale jak jakis doswiadczony koles przerobi cylinder w pare minut i wyjdzie mu z tego swinia to go wychwalacie jaka piekna swinka jak to zrobiles o boze takie prace powinny byc dawane do speed modeling ale ok dobra nara

Napisano

tob01: po pierwsze jestem tweety nie tweedy, naucz się pisac proszę :P

po drugie:

nie no ale jak jakis doswiadczony koles przerobi cylinder w pare minut i wyjdzie mu z tego swinia to go wychwalacie jaka piekna swinka jak to zrobiles o boze takie prace powinny byc dawane do speed modeling ale ok dobra nara

liczy sie POMYSł! nie sztuką jest zrobic felgę z najprostszych primitywów i przedstawić ją ot tak rzuconą na białe tło. sztuką jest zaciekawic obserwatora, skierowac jego uwagę właśnie naten obrazek. wybacz ale świnia miała charakter i styl. nie wiem czy kiedykolwiek pracowałeś czy projektowałes cokolwiek, ale przyjmij moja dobrą radę: nie liczy się technika ale efekt końcowy. świnia była prosta technicznie ale wrażenie było niezłe: mała, słodka świnka - idealna na jakąś kartke czy obrazek dla dzieci.

sorry jeśli przyjmujesz każdą moją krytykę za atak, ale kiedy pokazujesz takie prace jak Twoja felga , a potem powtarzasz pierdółki w stylu:

[qoute]wy na tym forum to jestescie dziwni...

no to sorry ale w twoją strone leci teraz moje:

no comments...

 

BTW:

o boze takie prace powinny byc dawane do speed modeling ale ok dobra nara

mielismy już próbki Twoich scanline'owych speed modellingów: parominutowa przeróbka cylindra :/

 

jak dla mnie EOT. na więcej zapraszam na PM albo GG.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności