Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli pomogła to znaczy, że niektóre polygony były odwrócone normalnymi do wewnątrz modelu. Znacznie mniej kosztownym (chodzi o czas renderingu) rozwiązaniem jest użycie modyfikatora Normal.

Napisano

w panelu modyfikacji zaznacz "show normals" - potem sobie wybiera przez smoothing groups poszczególne zestawy poligonów i dajesz niżej unify normals (albo jakoś tak) a potem "flip" - kilka takich akcji i masz pięknie poustawiany model i wszystkie normalne skierowane na zewnątrz...

PS. Opis może być niedokładny bo nie mam jak sprawdzić - maxa nie mam przy sobie.

Napisano
modyfikator normal odwrocil caly model, tzn pokazal niewidoczne elementy i ukryl te ktore wczesniej bylo widac

 

Mylisz się bardzo. Modyfikator Normal, oprócz opcji Flip Normals (która właśnie odwraca normalne) ma także opcję Unify Normals, która została wprowadzona właśnie po to, by sobie radzić z takimi przypadkami, jak niewłaściwa orientacja normalnych po imporcie - co zresztą jest napisane w helpie maxa.

Napisano

Ha - to co napisałem wygląda tak: jak masz zaimportowaną geometrię, to powinna być "editable mesh", wybierasz sobie w "poligons", zaznaczasz "show normals", kolejny krok to zaznaczenie odwróconych poligonów, następnie trochę niżej masz roletkę "surface properties" i pole "normals"... tam wybierasz flip i po zawodach.. jak masz ich dużo to w zaznaczaniu obróconych pomaga "smoothing group".... Tyle - dojdziesz do reszty sam (-;

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności