Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jest to mój pierwszy "poważniejszy" projekt. Wzoruje się na zdjęciach kilku samochodów. Narazie tylko maska i to niedokończona ale już mam kilka problemów :)

 

Najbardziej mnie denerwuje, że jak nakładam Chamfer na vertex/edge, on to rozbija na kilka dodatkowych vertex'ów/edge ale po nałożeniu MS dalej się jakoś dziwnie zaokrągla, dlaczego? Przecież chyba po to jest Chamfer żeby zapobiedz zaokrąglaniu co nie? Im większą wartość Chamfer wpisze tym bardziej się knoci ...

 

HELP!

 

Pozdrawiam Tomek

 

bezms5mu.jpg

 

rzut3my.jpg

 

 

wewn5os.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Chamfer o małej wartości sprawia że siatka ma w tym miejscu większą geśtość przez co MS nie może jej tak bardzo rozciągnąć (zaokrąglić). Jeżeli zależy ci na ostrzejszej krawędzi, zaznacz edge-a, nałóż chamfer, wciśnij Aply a potem zchamferuj te dwie nowe krawędzie trochę mniejszą wartością.

 

Patrząc na twoją pracę sugerowałbym żebys poprawił siatkę bo to co widać na pierwszym renderze będzie ci sprawiać dużo problemów. Już widać błędy po włączeniu MS-a

Napisano

kajtom - co masz na mysli mowiac "naprawic siatke" ?

dareg - Starałem się usuwac wszelkie trójkąty.

 

A tak wogóle to jest jakas opcja z tym usuwaniem 3katow ? :)

 

Pozdro

Napisano

wystarczy że wrzucisz screena z viewporta. A co do usuwania - kombinuj jak się bez nich obejść. Gdzie możesz wywal edge-a (naciśnij backspace), pobaw się cut-em, weldem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności