Napisano 18 Luty 200619 l Witam, jest to mój pierwszy "poważniejszy" projekt. Wzoruje się na zdjęciach kilku samochodów. Narazie tylko maska i to niedokończona ale już mam kilka problemów :) Najbardziej mnie denerwuje, że jak nakładam Chamfer na vertex/edge, on to rozbija na kilka dodatkowych vertex'ów/edge ale po nałożeniu MS dalej się jakoś dziwnie zaokrągla, dlaczego? Przecież chyba po to jest Chamfer żeby zapobiedz zaokrąglaniu co nie? Im większą wartość Chamfer wpisze tym bardziej się knoci ... HELP! Pozdrawiam Tomek
Napisano 18 Luty 200619 l Chamfer o małej wartości sprawia że siatka ma w tym miejscu większą geśtość przez co MS nie może jej tak bardzo rozciągnąć (zaokrąglić). Jeżeli zależy ci na ostrzejszej krawędzi, zaznacz edge-a, nałóż chamfer, wciśnij Aply a potem zchamferuj te dwie nowe krawędzie trochę mniejszą wartością. Patrząc na twoją pracę sugerowałbym żebys poprawił siatkę bo to co widać na pierwszym renderze będzie ci sprawiać dużo problemów. Już widać błędy po włączeniu MS-a
Napisano 18 Luty 200619 l Autor kajtom - co masz na mysli mowiac "naprawic siatke" ? dareg - Starałem się usuwac wszelkie trójkąty. A tak wogóle to jest jakas opcja z tym usuwaniem 3katow ? :) Pozdro
Napisano 18 Luty 200619 l wystarczy że wrzucisz screena z viewporta. A co do usuwania - kombinuj jak się bez nich obejść. Gdzie możesz wywal edge-a (naciśnij backspace), pobaw się cut-em, weldem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto