Gość cioruss Napisano 4 Sierpień 2003 Napisano 4 Sierpień 2003 witam serdecznie, to moj pierwszy post tutaj i zaraz z grubej rury :P kolesie zaczeli robic gierke. jeden siedzi i odwala, jak to sam okresla, progamming shit (c++ & ogl) a drugi plodzi w majonezie modele. chcilabym sie do nich przylaczyc i wesprzec kilkoma lo-poly jednak powstal problem: ja pracuje tyko w maxie. szukam teraz sposobu na konwersje mojego modelu do formatu ge2, ktory jako jedyny jest oblugiwany przez engine (nie wnikajacie dlaczego). dodam, ze majonez exportuje do ge2 ver. 2.04 (jak sie nie myle) - i na nim oparty jest engine. i na koniec proste pytanie: co zrobic, zebym mogl exportowac modele do ge2?[pomocy]
Sorhed Napisano 5 Sierpień 2003 Napisano 5 Sierpień 2003 sproboj zapisac model z maxa w formacie 3ds. potem w programie Deep Exploration zapisz tego 3ds\'a w formacie majoneza:)
BooM-Bel Napisano 6 Sierpień 2003 Napisano 6 Sierpień 2003 Możesz sprubować wyeksporować z maxa do formatu IGES, a potem zaimportować ten format do mayi. Osobiście tego nie robiłem ale maxs eksportuje do IGES a maja ją importuje więc nie powinno być problemu.
Gość cioruss Napisano 7 Sierpień 2003 Napisano 7 Sierpień 2003 dzieki za odpowiedzi. Sorhed -> Twoja podpowiedz jest ok, ale niestety sie nie sprawdzi w naszym przypadku: 1. DE nie konwertuje do ge2 2. DE wymaga majoneza do exportu w jego format - ja mam xp + radka i maya nie mysli nawet o tym, zeby sie odpalic.. za to kolo kilka lat temu powiedzial o maxie \"kupo! nigdy wiecej\" (nie wnikajcie) - wiec sam widzisz [urwanie glowy] BooM-Bel -> dzieki, sprobuje :)
oDD Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 Originally posted by cioruss BooM-Bel -> dzieki, sprobuje :) no i sprubowales ?[uścisk]:o
Gość pierdoła Napisano 25 Wrzesień 2003 Napisano 25 Wrzesień 2003 Nie dasz rady wyeksportować tego do IGES. Do IGES eksportuje sie wyłacznie obiekty NURBS :) chyba, że tak masz zamiar modelować :p Nie wiem co to ge2 także nie pomoge - jeśli jest to format tekstowy to jest możliwe napisanie skryptu, jak nie to trzeba smarować pluga.
Tesaurus Napisano 20 Październik 2003 Napisano 20 Październik 2003 Jak sam powiedziales kolega pisze cos w c++... niech napisze eksporter :) np.: do Obj, to na tyle uniwersalny format ze z pewnoscia pozwoli na wymiane modeli pomiedzy programami. Moj kolega napisal mi taki exp... w dwa wieczorki, co prawda troche wolno idzie eksportowanie, ale idzie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się