Skocz do zawartości

jak exportowac z maxa do majonezowego ge2


Rekomendowane odpowiedzi

Gość cioruss
Napisano

witam serdecznie,

 

to moj pierwszy post tutaj i zaraz z grubej rury :P

 

kolesie zaczeli robic gierke. jeden siedzi i odwala, jak to sam okresla, progamming shit (c++ & ogl) a drugi plodzi w majonezie modele.

chcilabym sie do nich przylaczyc i wesprzec kilkoma lo-poly jednak powstal problem: ja pracuje tyko w maxie.

szukam teraz sposobu na konwersje mojego modelu do formatu ge2, ktory jako jedyny jest oblugiwany przez engine (nie wnikajacie dlaczego).

dodam, ze majonez exportuje do ge2 ver. 2.04 (jak sie nie myle) - i na nim oparty jest engine.

 

i na koniec proste pytanie: co zrobic, zebym mogl exportowac modele do ge2?[pomocy]

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz sprubować wyeksporować z maxa do formatu IGES, a potem zaimportować ten format do mayi. Osobiście tego nie robiłem ale maxs eksportuje do IGES a maja ją importuje więc nie powinno być problemu.

Gość cioruss
Napisano

dzieki za odpowiedzi.

 

 

Sorhed -> Twoja podpowiedz jest ok, ale niestety sie nie sprawdzi w naszym przypadku:

1. DE nie konwertuje do ge2

2. DE wymaga majoneza do exportu w jego format - ja mam xp + radka i maya nie mysli nawet o tym, zeby sie odpalic.. za to kolo kilka lat temu powiedzial o maxie \"kupo! nigdy wiecej\" (nie wnikajcie) - wiec sam widzisz

[urwanie glowy]

 

BooM-Bel -> dzieki, sprobuje :)

Gość pierdoła
Napisano

Nie dasz rady wyeksportować tego do IGES. Do IGES eksportuje sie wyłacznie obiekty NURBS :) chyba, że tak masz zamiar modelować :p

Nie wiem co to ge2 także nie pomoge - jeśli jest to format tekstowy to jest możliwe napisanie skryptu, jak nie to trzeba smarować pluga.

Napisano

Jak sam powiedziales kolega pisze cos w c++... niech napisze eksporter :) np.: do Obj, to na tyle uniwersalny format ze z pewnoscia pozwoli na wymiane modeli pomiedzy programami. Moj kolega napisal mi taki exp... w dwa wieczorki, co prawda troche wolno idzie eksportowanie, ale idzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności