markus23ss Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 ten watek jest tez na 3dsmax ale tu mam nadi9eje ze uda misie zalacznik dodac.ok dziala.tak wiec jak juz pisalem mam problemik zmirrorem , widzicie ta linia jast nieporzadana ta przez srodek czaszki co przechodzi.jakich ustawien urzyc aby sie jej pozbyc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr0cK Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Dosc oryginaln ten alien... Moze chociaz powiesz jakiego typu ten alien ma byc? Alien z serii filmow Alien, o alien "bajkowo-komiksowy" aka zielony ludek..?. Bo narazie nie duzo widac... chociazby gdzie jest przod, gdzie glowa itd... Anyway.. Pozdrowienia :) Pracuj dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Wszystkie funkcje 3ds max, włącznie ze wszelkimi zakładkami, poleceniami, buttonami, efektami oraz opisem step-by-step popartym licznymi przykładami i tutorialami można znaleźć w helpie pod niezbyt często używanym ostatnio klawiszem: F1 proponuję również przerobić dwie rzeczy: 1. tutoriale HeadModelling autorstwa Klicka (http://www.max3d.pl/show.php?id=tut_video) 2. Słownik Ortograficzny i sprawdzić jak winno się pisać słowo używać - i proszę nie pisz że jesteś dysklektykiem. BTW: zmień temat na zgodny z regulaminem czyli Postać 3d: alien. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gizmo74 Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 A gdyby Ci się nie chciało przyciskać klawisza F1 to po użyciu narzędzia mirror połącz obydwa obiekty w jeden za pomocą polecenia Attach i zespawaj wierzchołki które wcześniej były na krawędziach połówek ( polecenie Weld).......a ortografię olej bo wg. mnie to jedna wielka bzdóra :))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Witam. zle nazwales swoj wątek dostosuj sie do regulaminu i wprowadz niezbedne poprwaki tu masz linki do regulaminu, przeczytaj caly: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 dodatkowo dostajesz 1 punkt negatywny w reputacji za nieznajomość regulaminu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 nie przemyslane to, wes moze zacznij od modelowania czegos prostrzego ,np lampke nocną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 ta a moze od boxa? :/ boxa sie nie modeluje a tworzy ;) tak samo jak eden polecam cos prostrzego marcin--> za takie cos dajesz minusa wstydz sie :D pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 A ja proponuje przerobic kilka tutkow i dopiero wtedy zaczac cos robic;), bo bez obrazy, ale moim zdaniem takie...cos to tylko zasmiecanie forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 a wlasnie ze lampka nocna jest dobrym pomyslem. po co od razu rzucac sie na aliena? nawet jesli modeling zostanie na takim a nie innym poziomie, to watpie aby nadrobił to dobrymi materiałami, swiatlem, renderem itp. boxa sie nie modeluje a tworzy ;) a jakby robic z plane'a? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamillM Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Co do tej linii pośrodku - zmień kolejność modyfikatorów. Na początku powinien być Edit Poly (czy co tam masz), potem Symmetry, a na końcu (na górze) MeshSmooth. Teraz zapewne masz MS przed Symm. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 mkk3a hehe tez sobie o tym pomyslalem ale hehe chyba by cos z glowa mial jak by modelowal boxa a tu aby nie bylo ze ot: http://www.max3d.pl/show.php?id=tut_video -->video tutki modelowanie glowy i nie tylko http://www.max3d.pl/show.php?id=tutoriale --> ogromna ilosc tutow po polsku tylko robic i sie szkolic nic ci do szczescia wiecej nie potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 21 Luty 2006 Share Napisano 21 Luty 2006 Ty sie nie śmiej :P ja niedawno modelowałem piramidke (czworoscian foremny) bo nie wiedziałem ze takie coś jest juz w prymitywach :P a tu aby nie bylo ze ot: troche ta glowa asbstrakcyjna, ale moze sprobuj zrobić ją nieco bardzeij ludzka i popracuj nieco nad siatką (co prawda zadnej nie pokazywales, ale raczej nie jest idealna) :P to moze Ci nieco pomóc: http://www.mc-rolling-skulls.at/oglu/alien_head_01.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr0cK Napisano 22 Luty 2006 Share Napisano 22 Luty 2006 no to chyba zalapalem gdzie jest glowa... hmmm, zaskakujace... Troszke mysle ze samym konceptem jest cos nie tak, i mysle ze na poczatek "freestyle" nie jest zbyt dobry... Poszukaj jakis ciekawych blueprint'ow [czyt. planow]... Uwazam ze, na poczatek http://www.google.pl byl by bardzo pomocny... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23ss Napisano 22 Luty 2006 Autor Share Napisano 22 Luty 2006 no tak tego sie obawialem wszyscy piszecie o jakis freestylach ze za ciezka, i pewnie sie z wami zgodze ale ja przecierz juz na samym poczatku prosilem o opinie na temat tej lini przechodzacej przez srodek czaszki, poniewaz we wszystkich moich projektach blad pojawia sie doklqadnie w tym samym miejscu.wiem ze ten koncept nie jest doskonaly a co za tym idzie nie bra pomyslow lecz odrobina malo doswiadczenia.chyba sie wszyscy zgodzicie ze diabel tkwi w szczegolach. za wszystkie krytyki elo. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr0cK Napisano 22 Luty 2006 Share Napisano 22 Luty 2006 Co do tej linii pośrodku - zmień kolejność modyfikatorów. Na początku powinien być Edit Poly (czy co tam masz), potem Symmetry, a na końcu (na górze) MeshSmooth. Teraz zapewne masz MS przed Symm. pzdr No tu wlasnie masz odpowiedz, jak usunac ta linie. Mozliwe jednak tez ze nie uzywasz Symmetry lecz Mirror. Jesli tak to zmien to, Symmetry robi wszysko sam za ciebie :) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się