Skocz do zawartości

Postać 3D: alienhead


Rekomendowane odpowiedzi

ten watek jest tez na 3dsmax ale tu mam nadi9eje ze uda misie zalacznik dodac.ok dziala.tak wiec jak juz pisalem mam problemik zmirrorem , widzicie ta linia jast nieporzadana ta przez srodek czaszki co przechodzi.jakich ustawien urzyc aby sie jej pozbyc

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dosc oryginaln ten alien...

Moze chociaz powiesz jakiego typu ten alien ma byc? Alien z serii filmow Alien, o alien "bajkowo-komiksowy" aka zielony ludek..?.

Bo narazie nie duzo widac... chociazby gdzie jest przod, gdzie glowa itd...

 

Anyway.. Pozdrowienia :)

Pracuj dalej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie funkcje 3ds max, włącznie ze wszelkimi zakładkami, poleceniami, buttonami, efektami oraz opisem step-by-step popartym licznymi przykładami i tutorialami można znaleźć w helpie pod niezbyt często używanym ostatnio klawiszem:

 

F1

 

proponuję również przerobić dwie rzeczy:

1. tutoriale HeadModelling autorstwa Klicka (http://www.max3d.pl/show.php?id=tut_video)

2. Słownik Ortograficzny i sprawdzić jak winno się pisać słowo używać - i proszę nie pisz że jesteś dysklektykiem.

 

BTW: zmień temat na zgodny z regulaminem czyli Postać 3d: alien.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdyby Ci się nie chciało przyciskać klawisza F1 to po użyciu narzędzia mirror połącz obydwa obiekty w jeden za pomocą polecenia Attach i zespawaj wierzchołki które wcześniej były na krawędziach połówek ( polecenie Weld).......a ortografię olej bo wg. mnie to jedna wielka bzdóra :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie ze lampka nocna jest dobrym pomyslem. po co od razu rzucac sie na aliena? nawet jesli modeling zostanie na takim a nie innym poziomie, to watpie aby nadrobił to dobrymi materiałami, swiatlem, renderem itp.

 

boxa sie nie modeluje a tworzy ;)

a jakby robic z plane'a? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej linii pośrodku - zmień kolejność modyfikatorów. Na początku powinien być Edit Poly (czy co tam masz), potem Symmetry, a na końcu (na górze) MeshSmooth. Teraz zapewne masz MS przed Symm.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mkk3a hehe tez sobie o tym pomyslalem ale hehe chyba by cos z glowa mial jak by modelowal boxa

 

a tu aby nie bylo ze ot:

http://www.max3d.pl/show.php?id=tut_video -->video tutki modelowanie glowy i nie tylko

http://www.max3d.pl/show.php?id=tutoriale --> ogromna ilosc tutow po polsku tylko robic i sie szkolic nic ci do szczescia wiecej nie potrzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty sie nie śmiej :P ja niedawno modelowałem piramidke (czworoscian foremny) bo nie wiedziałem ze takie coś jest juz w prymitywach :P

 

a tu aby nie bylo ze ot:

troche ta glowa asbstrakcyjna, ale moze sprobuj zrobić ją nieco bardzeij ludzka i popracuj nieco nad siatką (co prawda zadnej nie pokazywales, ale raczej nie jest idealna) :P

to moze Ci nieco pomóc: http://www.mc-rolling-skulls.at/oglu/alien_head_01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba zalapalem gdzie jest glowa...

hmmm, zaskakujace...

 

Troszke mysle ze samym konceptem jest cos nie tak, i mysle ze na poczatek "freestyle" nie jest zbyt dobry...

Poszukaj jakis ciekawych blueprint'ow [czyt. planow]...

Uwazam ze, na poczatek http://www.google.pl byl by bardzo pomocny...

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak tego sie obawialem wszyscy piszecie o jakis freestylach ze za ciezka, i pewnie sie z wami zgodze ale ja przecierz juz na samym poczatku prosilem o opinie na temat tej lini przechodzacej przez srodek czaszki, poniewaz we wszystkich moich projektach blad pojawia sie doklqadnie w tym samym miejscu.wiem ze ten koncept nie jest doskonaly a co za tym idzie nie bra pomyslow lecz odrobina malo doswiadczenia.chyba sie wszyscy zgodzicie ze diabel tkwi w szczegolach.

za wszystkie krytyki elo.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej linii pośrodku - zmień kolejność modyfikatorów. Na początku powinien być Edit Poly (czy co tam masz), potem Symmetry, a na końcu (na górze) MeshSmooth. Teraz zapewne masz MS przed Symm.

pzdr

 

No tu wlasnie masz odpowiedz, jak usunac ta linie.

Mozliwe jednak tez ze nie uzywasz Symmetry lecz Mirror. Jesli tak to zmien to, Symmetry robi wszysko sam za ciebie :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności