Shogun 3D Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 Witam, mam pewien problem: mianowicie chcę przymocować obiekt do konkretnego poligonu, który póxniej będzie zmieniał położenie (morphing). Linkowanie nic nie daje, bo linkowanie odnosi sie do pivot pointa a nie do poly. Pomyslałem o narzędziu scatter, ale jescze go nie opanowałem: zaznaczyłem poligon, stworzyłem obiekt crowd, okresliłem go jako scatter, ale nadal mimo określenia obiektu klonowanego i powierzchni obiektu, na którym ma sie ów obiekt pojawić, nic z tego, obiekty sie klonują, ale pozostaja w miejscu obiektu klonowanego, zamiast trafić na określoną powierzchnię. Przyznaję, ze po raz pierwszy korzystam z tego narzędzia i byc może czegoś nie okresliłem, nie odhaczyłem... whatever. Od razu zaznaczam, że uczę sie tego narzedzia z helpa... No, nic, jeszcze będę walczył, ale może W macie jakieś sugestie, jak to obejść? Dla ułatwienia: chodzi mi o stworzenie oka kameleona, tak, by gałka oczna była zlinkowana z czubkiem "czułka" którego obroty są efektem morphingu. gdyby udało się stworzyć taki mobilny dummy, to zlinkowanie z nim gałki ocznej to już żaden problem. EDIT: Dobrze by było, gdby udało się osiągnąć taki efekt, że oś z obiektu typu dummy pozostawałaby równległa do normalnej morphowanego poligonu. EDIT 2: Okazuje się, ze jest taki patent, o którym nie pamiętałem: kontroler surface. Dziekuję za podpowiedź Damianowi. :) EDIT 3: Damian miał dobry pomysł, ale okazuje się, że na editable poly to nie dziala... :( szukam dalej. :) 1
Leru Napisano 23 Luty 2006 Napisano 23 Luty 2006 Możesz podpiąć do obiektu kość, żeby go deformowała do niej przypiąć dummyego czy look ata 1
Shogun 3D Napisano 23 Luty 2006 Autor Napisano 23 Luty 2006 Dzięki, Leru. :) Najciemniej jest pod latarnią... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się