Napisano 23 Luty 200619 l Witam, mam pewien problem: mianowicie chcę przymocować obiekt do konkretnego poligonu, który póxniej będzie zmieniał położenie (morphing). Linkowanie nic nie daje, bo linkowanie odnosi sie do pivot pointa a nie do poly. Pomyslałem o narzędziu scatter, ale jescze go nie opanowałem: zaznaczyłem poligon, stworzyłem obiekt crowd, okresliłem go jako scatter, ale nadal mimo określenia obiektu klonowanego i powierzchni obiektu, na którym ma sie ów obiekt pojawić, nic z tego, obiekty sie klonują, ale pozostaja w miejscu obiektu klonowanego, zamiast trafić na określoną powierzchnię. Przyznaję, ze po raz pierwszy korzystam z tego narzędzia i byc może czegoś nie okresliłem, nie odhaczyłem... whatever. Od razu zaznaczam, że uczę sie tego narzedzia z helpa... No, nic, jeszcze będę walczył, ale może W macie jakieś sugestie, jak to obejść? Dla ułatwienia: chodzi mi o stworzenie oka kameleona, tak, by gałka oczna była zlinkowana z czubkiem "czułka" którego obroty są efektem morphingu. gdyby udało się stworzyć taki mobilny dummy, to zlinkowanie z nim gałki ocznej to już żaden problem. EDIT: Dobrze by było, gdby udało się osiągnąć taki efekt, że oś z obiektu typu dummy pozostawałaby równległa do normalnej morphowanego poligonu. EDIT 2: Okazuje się, ze jest taki patent, o którym nie pamiętałem: kontroler surface. Dziekuję za podpowiedź Damianowi. :) EDIT 3: Damian miał dobry pomysł, ale okazuje się, że na editable poly to nie dziala... :( szukam dalej. :)
Napisano 23 Luty 200619 l Możesz podpiąć do obiektu kość, żeby go deformowała do niej przypiąć dummyego czy look ata
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto