adik_u Napisano 24 Luty 2006 Share Napisano 24 Luty 2006 Witam wszystkich. Jestem początkujący w Mai i mam sporo problemów na początek. Mam nadzieję, ze ktoś okaże mi pomocną dłoń. Na początek problem ze sklejaniem surface'ów (NURBS). Robię wg internetowego tutka ludzka głowę. Chcę "połączyć" surfacy. Jak połącze dwasurface, poleceniem Stitch\Stitch Edges Tool jest ok ale jak połącze ten z następnym to wcześniejsze się rozejdą. Z Global Stitch jest podobnie. Może jest inne narzędzie do tego celu? Jak połączyć surface'y tak aby nie było widać szpar po wyrenderowaniu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 24 Luty 2006 Share Napisano 24 Luty 2006 historię usuwasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adik_u Napisano 24 Luty 2006 Autor Share Napisano 24 Luty 2006 Usuwam, ale nic to nie daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adik_u Napisano 24 Luty 2006 Autor Share Napisano 24 Luty 2006 To może inne pytanie. Mam połówkę głowy (Nurbs) generuję drugą połówkę. Jak je połączyć, ponieważ pomiędzy nimi jest "szpara"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 25 Luty 2006 Share Napisano 25 Luty 2006 spróbój 'stitch edges tool'em' działa on bardzo prosto, wybierasz tylko isoparmy do połączenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adik_u Napisano 25 Luty 2006 Autor Share Napisano 25 Luty 2006 Tak tylko kopię robię jako Instance i przy ręcznym łączeniu vertexów surface'y mi się nachodzą. Chciałbym aby połówki mi się symetrycznym szewkiem połączyły. Czy jest możliwość aby łączone vertexy poleceniem stitch były scalone (czyli np. podczas przemieszczania poruszały się razem)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adik_u Napisano 26 Luty 2006 Autor Share Napisano 26 Luty 2006 Może mintrill zna odpowiedź na moje pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adik_u Napisano 27 Luty 2006 Autor Share Napisano 27 Luty 2006 Ludzie zlitujcie się. Siedzę już nad tym dobre 24 godziny i wychodzi totalna kaszana :(. Robię zgodnie z tutorialem. Łączę dwa patch surface, poprawiam Artisanem, detach, rebuild surface, delete history. Następnie chcę polączyć sąsiednie surface Global Stitch (albo Edge) i na drugim końcu łączonych surface powstaje szpara i tak w kółko. Załamać się można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FaNTOMAS Napisano 28 Luty 2006 Share Napisano 28 Luty 2006 Prześlij mi ten plik z tą pracą a ja to zobaczę, mój e-mail: [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adik_u Napisano 28 Luty 2006 Autor Share Napisano 28 Luty 2006 Wysłałem dwa maile na podany adres i obydwa wróciły do mnie :( . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FaNTOMAS Napisano 28 Luty 2006 Share Napisano 28 Luty 2006 hm... Spróbuj jeszcze raz na ten adres: [email protected] Jak znowu nie da rady, to zobacz ten: [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ckris Napisano 27 Marzec 2006 Share Napisano 27 Marzec 2006 Tak tylko kopię robię jako Instance i przy ręcznym łączeniu vertexów surface'y mi się nachodzą. Chciałbym aby połówki mi się symetrycznym szewkiem połączyły. Czy jest możliwość aby łączone vertexy poleceniem stitch były scalone (czyli np. podczas przemieszczania poruszały się razem)? Może nie kopiuj instace'm, połącz obie części przy pomocy atached surfaces, a powstały szew (jeśli jest wypukły) wygładź przy pomocy sculpt surfaces tool. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się