adik_u Napisano 24 Luty 2006 Napisano 24 Luty 2006 Witam wszystkich. Jestem początkujący w Mai i mam sporo problemów na początek. Mam nadzieję, ze ktoś okaże mi pomocną dłoń. Na początek problem ze sklejaniem surface'ów (NURBS). Robię wg internetowego tutka ludzka głowę. Chcę "połączyć" surfacy. Jak połącze dwasurface, poleceniem Stitch\Stitch Edges Tool jest ok ale jak połącze ten z następnym to wcześniejsze się rozejdą. Z Global Stitch jest podobnie. Może jest inne narzędzie do tego celu? Jak połączyć surface'y tak aby nie było widać szpar po wyrenderowaniu???
adik_u Napisano 24 Luty 2006 Autor Napisano 24 Luty 2006 To może inne pytanie. Mam połówkę głowy (Nurbs) generuję drugą połówkę. Jak je połączyć, ponieważ pomiędzy nimi jest "szpara"?
xeav Napisano 25 Luty 2006 Napisano 25 Luty 2006 spróbój 'stitch edges tool'em' działa on bardzo prosto, wybierasz tylko isoparmy do połączenia
adik_u Napisano 25 Luty 2006 Autor Napisano 25 Luty 2006 Tak tylko kopię robię jako Instance i przy ręcznym łączeniu vertexów surface'y mi się nachodzą. Chciałbym aby połówki mi się symetrycznym szewkiem połączyły. Czy jest możliwość aby łączone vertexy poleceniem stitch były scalone (czyli np. podczas przemieszczania poruszały się razem)?
adik_u Napisano 26 Luty 2006 Autor Napisano 26 Luty 2006 Może mintrill zna odpowiedź na moje pytanie?
adik_u Napisano 27 Luty 2006 Autor Napisano 27 Luty 2006 Ludzie zlitujcie się. Siedzę już nad tym dobre 24 godziny i wychodzi totalna kaszana :(. Robię zgodnie z tutorialem. Łączę dwa patch surface, poprawiam Artisanem, detach, rebuild surface, delete history. Następnie chcę polączyć sąsiednie surface Global Stitch (albo Edge) i na drugim końcu łączonych surface powstaje szpara i tak w kółko. Załamać się można.
FaNTOMAS Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 Prześlij mi ten plik z tą pracą a ja to zobaczę, mój e-mail: [email protected]
adik_u Napisano 28 Luty 2006 Autor Napisano 28 Luty 2006 Wysłałem dwa maile na podany adres i obydwa wróciły do mnie :( .
FaNTOMAS Napisano 28 Luty 2006 Napisano 28 Luty 2006 hm... Spróbuj jeszcze raz na ten adres: [email protected] Jak znowu nie da rady, to zobacz ten: [email protected]
ckris Napisano 27 Marzec 2006 Napisano 27 Marzec 2006 Tak tylko kopię robię jako Instance i przy ręcznym łączeniu vertexów surface'y mi się nachodzą. Chciałbym aby połówki mi się symetrycznym szewkiem połączyły. Czy jest możliwość aby łączone vertexy poleceniem stitch były scalone (czyli np. podczas przemieszczania poruszały się razem)? Może nie kopiuj instace'm, połącz obie części przy pomocy atached surfaces, a powstały szew (jeśli jest wypukły) wygładź przy pomocy sculpt surfaces tool.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się