Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

serwusik :)

stwórz kilka róznych lini z poczatkiem w podobnym miejscu , zatachuj je , i zwelduj vertexy.

Ewentualnie tworz nowe linie w ramach istniejacej lini - tez trzeba zweldowac, ale juz bez atachowania.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

Ja o czymś nie wiem może? Bo z tego co mi wiadomo przez vertex może biec jedna krzywa, nie więcej (dwa segmenty mogą odchodzić od vertexa). Troche dziwnie wyglądałby vertex beziera z trzema odchodzącymi segmentami. A wracając do tematu - 3D Snap zwykle jest najprostszym wyjściem, jedynie w opcjach należy zaznaczyć dociąganie do vertexów. Tworzysz tyle krzywych ile potrzebujesz z vertexami mniej więcej w punkcie wspólnym i potem dociągasz je ręcznie przy włączonym snapie.

Napisano

serwusik :)

tak tak, + nie weld, tylko FUSE. Będą wtedy w tym samym miejscu (ale fizycznie beda dwa, lub wiecej).

Czyli zasada ta sama, jak w modelowaniu sarfejsami .

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności