sikham Napisano 5 Sierpień 2003 Share Napisano 5 Sierpień 2003 zrobiłem szkielet i chciałem go \"włożyć \" do darmowego człowieka z jakiejś tam strony ale palce mi sie nie zgdzają - moje są za długie czy skin ma jakiś margines błedy który można przesówać czy wszystko musi idealnie pasować [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gith Napisano 5 Sierpień 2003 Share Napisano 5 Sierpień 2003 Greetings! Musisz dopasowac szkielet w miare dobrze do postaci.. pozniej po nalozeniu modyfikatora SKIN wciskasz przycisk Edit Envelopes i korygujesz ustawienia. Pozdrawiam Gith Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 6 Sierpień 2003 Share Napisano 6 Sierpień 2003 Dopasowanie szkieletu nie powinno stanowić problemu, bo kości możesz przecież łatwo skalować i obracać.... A Edit Envelopes jest niezwykle wyrozumiały, więc jeśli coś się tam nie zgadza, to zarzuć skina, poruszaj trochę kośćmi i zobacz jak się siatka deformuje... jeśli będzie kaszana, to zwiększ zakresy envelopes i powinno byc oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 6 Sierpień 2003 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2003 dziękas:D [piwo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giorgione Napisano 6 Sierpień 2003 Share Napisano 6 Sierpień 2003 Niekoniecznie - ja czasami używam point weight - dzięki temu możesz przyłączyć w skinie punkty z 2 końca sitki bez problemu do zakresy evelopers danej kości. Giorgione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się