Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam w sieci 2 kompy ustawiam distributing render pod vrayem renderuje ok łączy sie ok tylko jest problem z texturami i GI dlaczego się to wszystko rozpada ktoś miał taki już problem? pomocy

nie breakuje żadnej bitmapy a wszystko się rozwala dlaczego?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 765
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pomóc raczej nie pomoge bo sie a vrayu nie znam ale ma pytanie - jakie masz tam parametry jesli idzie o sprzet i czy renderuje 2 razy szybciej ?

Napisano

mapy musza byc umieszczone w katalogu sieciowym, a w material editorze sciezka powinna byc np postaci : "\\192.168.1.2/tekstury/textura.jpg"....

 

hindus: 2x szybciej, pod warunkiem ze sie korzysta z irradiance / qmc jako gi. Niestety przeliczanie photon mapy, light cache lub caustic nie jest rozdzielane pomiedzy stacje renderujace.

 

Pozdrawiam

Napisano

to moze trzymaj kopie textur w takich samych katalogach na tych 2 stacjach... np: C:\textury...

Napisano

sprawdz czy pojdzie przez Menu > File > archive

 

zrobi ci zipa z wszyskimi texturami, mapami hdri, iesami, vray proxy itp i nie powienien juz niczego szukać

 

wsadz do na oba kompy

Napisano

Zipa ma wsadzic na oba kompy ;) ?? ... (nie widze sensu w tym co piszesz, bo sama scena jest jest wysylana przez renderer w czasie renderingu i nie otwierasz jej na drugim komputrze recznie.)

 

Takie reczne wysylanie teksturek itp na kazda stacje ma sens przy 2 komputerach, jak bedziesz chcial odpalic to na 3-4 przy wiekszej ilosci scen do renderowania to poprostu odpada. Najlepiej trzymac wszystko w katalogu sieciowym. A bawil sie ktos np resource collectorem albo jakims map collectorem ?...

 

Marek G: Dziwna w sumie sprawa bo Ci jedna teksturke zalapalo, a drugiej nie chce ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności