Skocz do zawartości

distributing render - problem


Marek G

Rekomendowane odpowiedzi

mam w sieci 2 kompy ustawiam distributing render pod vrayem renderuje ok łączy sie ok tylko jest problem z texturami i GI dlaczego się to wszystko rozpada ktoś miał taki już problem? pomocy

nie breakuje żadnej bitmapy a wszystko się rozwala dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

mapy musza byc umieszczone w katalogu sieciowym, a w material editorze sciezka powinna byc np postaci : "\\192.168.1.2/tekstury/textura.jpg"....

 

hindus: 2x szybciej, pod warunkiem ze sie korzysta z irradiance / qmc jako gi. Niestety przeliczanie photon mapy, light cache lub caustic nie jest rozdzielane pomiedzy stacje renderujace.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zipa ma wsadzic na oba kompy ;) ?? ... (nie widze sensu w tym co piszesz, bo sama scena jest jest wysylana przez renderer w czasie renderingu i nie otwierasz jej na drugim komputrze recznie.)

 

Takie reczne wysylanie teksturek itp na kazda stacje ma sens przy 2 komputerach, jak bedziesz chcial odpalic to na 3-4 przy wiekszej ilosci scen do renderowania to poprostu odpada. Najlepiej trzymac wszystko w katalogu sieciowym. A bawil sie ktos np resource collectorem albo jakims map collectorem ?...

 

Marek G: Dziwna w sumie sprawa bo Ci jedna teksturke zalapalo, a drugiej nie chce ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności