Napisano 28 Luty 200619 l mam w sieci 2 kompy ustawiam distributing render pod vrayem renderuje ok łączy sie ok tylko jest problem z texturami i GI dlaczego się to wszystko rozpada ktoś miał taki już problem? pomocy nie breakuje żadnej bitmapy a wszystko się rozwala dlaczego?
Napisano 28 Luty 200619 l pomóc raczej nie pomoge bo sie a vrayu nie znam ale ma pytanie - jakie masz tam parametry jesli idzie o sprzet i czy renderuje 2 razy szybciej ?
Napisano 28 Luty 200619 l mapy musza byc umieszczone w katalogu sieciowym, a w material editorze sciezka powinna byc np postaci : "\\192.168.1.2/tekstury/textura.jpg".... hindus: 2x szybciej, pod warunkiem ze sie korzysta z irradiance / qmc jako gi. Niestety przeliczanie photon mapy, light cache lub caustic nie jest rozdzielane pomiedzy stacje renderujace. Pozdrawiam
Napisano 28 Luty 200619 l to moze trzymaj kopie textur w takich samych katalogach na tych 2 stacjach... np: C:\textury...
Napisano 28 Luty 200619 l sprawdz czy pojdzie przez Menu > File > archive zrobi ci zipa z wszyskimi texturami, mapami hdri, iesami, vray proxy itp i nie powienien juz niczego szukać wsadz do na oba kompy
Napisano 28 Luty 200619 l Zipa ma wsadzic na oba kompy ;) ?? ... (nie widze sensu w tym co piszesz, bo sama scena jest jest wysylana przez renderer w czasie renderingu i nie otwierasz jej na drugim komputrze recznie.) Takie reczne wysylanie teksturek itp na kazda stacje ma sens przy 2 komputerach, jak bedziesz chcial odpalic to na 3-4 przy wiekszej ilosci scen do renderowania to poprostu odpada. Najlepiej trzymac wszystko w katalogu sieciowym. A bawil sie ktos np resource collectorem albo jakims map collectorem ?... Marek G: Dziwna w sumie sprawa bo Ci jedna teksturke zalapalo, a drugiej nie chce ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto