Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

glupi problem, w materialach kiedy chce zaladowac bitmape w jakis slot to zawsze rzuca mnie do katalogu max/images, za kazdym razem musze sie cofnac do gory i wejsc do max/maps...mam tak odkad pamietam, sam nie wiem czemu wczesniej nie pytalem...w max8 w customize/user paths mam dla external files dodana sciezke max/maps...gdzie w takim razie to siedzi?

 

dziekuje z gory za naprowadzenie

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nie bardzo wiem o co ci chodzi ale jesli dobrze zrozumiałem chcesz miec za kazdym razem jak wybierasz do jakiegos slotu BITMAP tą samą scieżke ? ja to u siebie rozwiązałem tak:

 

otwierasz plik X:\3dsmax7\3dsmax.ini za pomocą notatnika, wyszukujesz ciąg 'History_00=' i zmieniasz na np 'History_00=e:\textury' co spowoduje ze nowa bitmapa bedzie zawsze czytana z E:\TEXTURY

 

Potem na koniec tylko zaznaczasz dla tego pliku 3dsmax.ini atrybuty tylko do odczytu (prawym klawiszem właściwości) co spowoduje ze sciezka nei bedzie zamieniana na ostatnio uzywaną - mi działa nie wiem jak wam ;)

 

------------------

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności