viz.k Napisano 28 Luty 2006 Share Napisano 28 Luty 2006 glupi problem, w materialach kiedy chce zaladowac bitmape w jakis slot to zawsze rzuca mnie do katalogu max/images, za kazdym razem musze sie cofnac do gory i wejsc do max/maps...mam tak odkad pamietam, sam nie wiem czemu wczesniej nie pytalem...w max8 w customize/user paths mam dla external files dodana sciezke max/maps...gdzie w takim razie to siedzi? dziekuje z gory za naprowadzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 28 Luty 2006 Share Napisano 28 Luty 2006 nie bardzo wiem o co ci chodzi ale jesli dobrze zrozumiałem chcesz miec za kazdym razem jak wybierasz do jakiegos slotu BITMAP tą samą scieżke ? ja to u siebie rozwiązałem tak: otwierasz plik X:\3dsmax7\3dsmax.ini za pomocą notatnika, wyszukujesz ciąg 'History_00=' i zmieniasz na np 'History_00=e:\textury' co spowoduje ze nowa bitmapa bedzie zawsze czytana z E:\TEXTURY Potem na koniec tylko zaznaczasz dla tego pliku 3dsmax.ini atrybuty tylko do odczytu (prawym klawiszem właściwości) co spowoduje ze sciezka nei bedzie zamieniana na ostatnio uzywaną - mi działa nie wiem jak wam ;) ------------------ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 28 Luty 2006 Share Napisano 28 Luty 2006 albo tak: customize-> configure user paths->file I/O->Images->modify Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się