Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

glupi problem, w materialach kiedy chce zaladowac bitmape w jakis slot to zawsze rzuca mnie do katalogu max/images, za kazdym razem musze sie cofnac do gory i wejsc do max/maps...mam tak odkad pamietam, sam nie wiem czemu wczesniej nie pytalem...w max8 w customize/user paths mam dla external files dodana sciezke max/maps...gdzie w takim razie to siedzi?

 

dziekuje z gory za naprowadzenie

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 649
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie bardzo wiem o co ci chodzi ale jesli dobrze zrozumiałem chcesz miec za kazdym razem jak wybierasz do jakiegos slotu BITMAP tą samą scieżke ? ja to u siebie rozwiązałem tak:

 

otwierasz plik X:\3dsmax7\3dsmax.ini za pomocą notatnika, wyszukujesz ciąg 'History_00=' i zmieniasz na np 'History_00=e:\textury' co spowoduje ze nowa bitmapa bedzie zawsze czytana z E:\TEXTURY

 

Potem na koniec tylko zaznaczasz dla tego pliku 3dsmax.ini atrybuty tylko do odczytu (prawym klawiszem właściwości) co spowoduje ze sciezka nei bedzie zamieniana na ostatnio uzywaną - mi działa nie wiem jak wam ;)

 

------------------

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności