Jump to content

viz.k

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. viz.k replied to Gopakos's post in a topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
    dokladnie, slowo w slowo to co press napisal wiec nie bede powtarzal poza tym naprawde super strona i projekty na niej, gratuluje
  2. viz.k replied to viz.k's post in a topic in V-Ray
    dzieki, juz wszystko jasne VoNd'owi dalem rep ale tobie nie moge:) wisze ci wiec
  3. viz.k replied to viz.k's post in a topic in V-Ray
    podbilem te sety i wychodzi lepiej, choc wciaz szum ale zdecydowanie mniejszy... masakra jak te sety trzeba podbic przy hdri przy zwyklym oswietlaniu wystarcza zwykle sety i jest ok a przy hdr zeby szum byl mniejszy trzeba zaakceptowac ogromny przyrost czasu renderingu...nie wiem czy warto dla tak subtelnej roznicy w output...musicie miec mega sprzety ale dziekuje za rady, repy ida
  4. viz.k replied to viz.k's post in a topic in V-Ray
    a uzywasz hdrki zmniejszonej czy jakiejs hiresowej?
  5. viz.k posted a post in a topic in V-Ray
    Witam Od niedawna staram sie oswietlac wnetrza hdr'ka zaladowana do vraydomelight. Kolorystycznie wychodzi to ciekawie ale problemem zawsze jest szum ktorego nie udaje mi sie zniwelowac. Co podbic? Wydaje mi sie ze probowalem wszystkiego. Uzywam przeskalowanej w dol i lekko zblurrowanej mapy (probowalem tez z hiresowa) bo z tego co wiem to przy oswietlaniu moze byc uzyta mala hdr'ka. Pracuje w lwf, zamieszczam render i screeny z setami. Doradzcie prosze...wyglada to na szum na odbiciach, ale ciemne miejsca tez sa bardzo zaszumione... Pressenter help:)
  6. viz.k replied to mercedesslr's post in a topic in Architektura
    o prosze, byc moze sie myle ale to chyba moja lampka w lazience:) ciesze sie ze przydatna na architekturze sie niestety nie znam a wizki jakos nie w moim klimacie choc nie moge powiedziec ze brzydkie sorry za merytorycznie ubogi post
  7. viz.k replied to kkarol's post in a topic in Dyskusje o grafice
    taka wizka powinna byc zrobiona w 1 dzien poza tym zle nie jest ale jak dla mnie to dosc daleko do poziomu siwego
  8. viz.k replied to gregory's post in a topic in V-Ray
    najpierw na exr ustaw expozycje i gamme a potem skonwertuj do 16 albo 8 bit (image/mode)
  9. viz.k replied to gregory's post in a topic in V-Ray
    big "a-ha" moment for me dzieki chlopaki jeszcze zeby ktos tak to zebral w calosc i lopatologicznie wylozyl:) teraz juz wiem ze to co robilem to nie lwf, bo trzeba miec przepalony ten render i dopiero w ps go gamma potraktowac...rzeczywiscie fajniejsze kolorki wychodza tylko aa troche zaczyna kulec...
  10. viz.k replied to gregory's post in a topic in V-Ray
    nie moge tego rozkminic...swrsc twierdzil ze majac te same ustawienia co ty, z ta roznica ze w CM gamme na 1 a zapisujemy do exr to jest poprawny lwf a ty na video masz w CM gamme 2.2 i zapisujesz do .exr - jak dla mnie podwojona gamma chcesz powiedziec ze po zapisie do .exr twoj obraz w photoshopie wyglada tak samo jak ten ktory pokazujesz w video jako preview? czy dopiero w ps zjezdzasz z gamma do 0.454?
  11. viz.k replied to gregory's post in a topic in V-Ray
    chodzi o "blade" - podwojona gamma:) press rep dla ciebie za ten blog
  12. viz.k replied to malyboa's post in a topic in Wolne dyskusje
    half time 3d freelance, half time poker player:) wciaz sie zastanawiam czemu sie bardziej poswiecic
  13. georgas a mozesz wrzucic czysty render? jak zapisujesz do .exr to po prostu w photoshopie skonwertuj do 8bit i zapisz bez zadnych zmian bardzo sie rozni oryginal w kwestii jasnosci i kontrastu?
  14. swrsc: koniecznie zrob tuta
  15. powtarzam ze srgb to tylko podglad jak to wyglada, sam przycisk w renderze nic nie zmienia:) swrsc: czyli nie powinno byc ani w output ani w CM gammy 2.2? tylko inputy i tekstury? z ciekawosci probowalem tak jak pressenter, czyli 2.2 w CM i zapis do 32bit, wyszlo sporo za jasne ale po korekcji gammy/exposure w photoshopie wygladalo bardzo ladnie...sam juz nie wiem czy to byla zdublowana gamma czy nie

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy