Jump to content

malyboa

Members
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About malyboa

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    jelenia góra
  1. Witam mam na sprzedaz działającego w 100% laptopa firmy toshiba . latop jest w stanie technicznym bardzo dobrzym . uzywam go dzo dziś ale zaraz lece kupic sobei nowego dlatego ten nie bedzie mi juz potrzebny . Procesor to core i3 M330 2,13Ghz , Pamięć ram : 5GB ( oryginalnie było 3 , ja dołożyłem 2 ) dysk 500GB system nagłośnienia : harman/kardon ( bardzo fajnie gra laptop , nie jest cichy jak to w niektórych latopach) bateria trzyma około 2h laptop ma około 3 lat i jak go kupywałem to był naprawde kozak ma duzo bajerów jak dotykowy pasek za klawiatura gdzie mozna wlaczyc tryb oszczedzania energii , przyglaszac , sciszac , wlaczac/wylaczac wifi . posiada slot na karty : SD , Sony Memory stick i xD .posiada kamerkę internetową, system wstrząsowy ( zabezpiecza dysk gdy wykryje wstrząsy ) ma też HDMI oraz nagrywarke DVD ma 3 sloty usb , jeden z nich jest scalony z wyjsciem SATA. ogólnie na laptopie dotychczas bawilem sie w solidworksie niemniejjednak nie robilem jakichs mega poteznych modeli . wiedzmin 2 chodził mi na średnich ustawieniach bez problemu. teraz jego mankamenty : gumki ochraniajace podczas czyszczenia laptopa od czasu do czasu gdzies sie tez zerwaly. pozatym wszystko tip top , nie posiada zadnych pęknięć , uderzen itp. Jest troche przykurzony . Postaram się jednak go podczyscic. na sprzedaż: Laptop Ładowarka jak znajdę to pudełko też. tutaj jest wlasnie ten laptop w sklepie : http://bsknotebook.com/sklep/pl/notebooki/26-toshiba-a660-15w-i3-330m-3gb-500gb-16-wyprzedaz.html ( cos cena spora niewiem czemu , ale parametry mozna sobie dokładnie sprawdzić ) Niewiedziałem jaką tutaj cene zaproponować ale widziałem na allegro ze takie modele jak mój tyle ze z gorszymi parametrami po 1000zł chodzą. więc to jest moja cena 1300zł. wrazie zainteresowania proszę o kontakt na [email protected]
  2. Imię nazwisko w przypadku osoby prywatnej : Radosław Szabla Strona Firmowa: Brak Informacja o polu działania : tworzymy gre na androida. Poszukuję osoby na stanowisko*: Grafik 3D (modele 3d głównie kur i pisklaków ) Grafik2D (rysunki koncepcyjne , ewentualnie tekstury) Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, praca zdalna Obowiązki: Grafik 2D miałby zająć się stworzeniem rysunków koncepcyjnych kury , pisklaka i różnych ich odmian , gdyby zdecydował się na textury to textury także do modeli powstałych na wzór konceptów. Grafik3D zająłby się tworzeniem modeli kur na podstawie rysunków konepcyjnych , mógłby również zająć się animacją tych kur gdyby posiadał takie umiejętności. Wymagania: Portfolio u obu na podstawie którego będzie selekcjonowana osoba. Możliwe kierunki rozwoju: Możliwości rozwoju są proste , jezeli projekt sie powiedzie i będzie popularny choć o drobine to każdy na tym bardzo skorzysta. Kontakt*: [email protected] Dodatkowe informacje: Prosiłbym by każda z osób zastanowiła się ile miałaby kosztować jego praca. Praca miałaby być odpłatna od modelu. Pozdrawiam
  3. Witam , potrzebuję wykonać 3-4 modele : Pisklaka siedzacego w gniezdzie potem troche wiekszego pisklaka , potem malego ptaka i potem duzego ptaka . Ma to być sokół wędrowny aczkolwiek plan moze się zmienić w czasie. daaaawno nie modelowałem więc będzie to dla mnie niemałe wyzwanie. Jezeli jakis wolontariusz tutaj na forum jest i mógłby mi odrobinke pomóc to bardzo było by miło :) Modele planuje zrobic mozliwie proste aczkolwiek ładne ponieważ mają byc wyswietlane na telefonach typu android. Pozdrawiam narazie mam wstepne koncepcje na pisklaka
  4. Witam szukam grafika 2d/3d osoby która podjełaby się współpracy przy projekcie stworzenia gry typu tamagochi / pou. Ogolnie gra miałaby być utrzymywana w toonowych / bajkowych klimatach, gra miałby byc na androida , oraz wydana na licencji darmowej. Dlatego tez nie przewiduje wypłat, projekt czysto darmowy ale z racji tego ze bardzo prosty i szansa na powodzenie jest duza to mozliwe ze wszystkie osoby biorące w nim udział będą jednak mogły czerpać kozyść ,ale to w przyszłości :) pozdrawiam wrazie zainteresowania : [email protected]
  5. Witam . Pracuję dla Szwajcarskiej firmy meblarskiej Firma ta szuka projektantów mebli / studentów stażystów którzy beda mogli rozwinac swoje skrzydla w tej firmie. Jezeli na tym forum sa osoby które czują się na siłach by projektowac nowe meble głównie : sofy , fotele , krzesła , stoły oraz łózka. Oraz ma ochote znalezc pracę jest proszona o wysyłke swoich projektów najlepiej mebli oraz cv w jezyku niemieckim badz angielskim.. ostatecznie polskim ja je przetlumacze. na adres : [email protected] strona z naszymi produkatmi : http://www.interio.ch Pozdrawiam
  6. malyboa

    Supaplex Remake

    no dziękuje za komentarz , własnie zastanawialismy sie co zrobic by dac jej drugie zycie.
  7. malyboa

    Supaplex Remake

    Witam , dawno się nie odzywałem ale mam do was ciężkie pytanie , nie potrafie sobie poradzić . Z kolegą mamy sporo już zdziałane w temacie gry supaplex film oryginału : [video=youtube;94gYm3H3-J4] ale kompletnie nie mamy pomysłów na grafikę . Chcielibyśmy ją kompletnie pozmieniać i tutaj mam do was pytanko. Czy moglibyście rzucić jakimiś pomysłami obojetnie jakies wolne przemyslenia . dziekuje z gory i pozdrawiam
  8. wychwalacie to gowno , odswiezanego kotleta, a mamy swojego Wieska który jest po tysiackroc lepszy. i tyle.
  9. czemu ja zawsze na sonde trafiam , chcialbym kurda wystartowac w jakiejs edycjii......
  10. dach masz tu jak w altance która ma tylko blache zero izolacji.. ;) pozatym ladnie schludnie
  11. kibicuje temu projektowi od roku, moze nawet dłuzej. Czekam na jakaś prezentacje które juz nie raz były zapowiadan. Szkice zaś bardzo dobre, świetnie wygladaja.
  12. hahah, swietny pomysł , napewno pobiorę gierke!
  13. Motocykl świetny, tylko czekamy na jakiś konkretniejszy render + post .. ;)
  14. witam na sprzedaz wacom intuos large uzywany naprawde sporadycznie. w bardzo dobrym stanie , ideał . wszystkie papierki + pudełko w pomplecie cena jaka mnie interesuje too 1200zł kontakt : 721928686 lub mail : [email protected] pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy