Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

WITAM!! (jestem poczatkujacy)

Mam takie pytanie.

Wstawilem SPRAY i GRAVITY i jak zrobic zeby te GRAVITY oddzialywalo na czasteczki ze SPRAY'a...

 

Z GORY DZIEKUJE...

 

Seba

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trzeba użyć ikonki Bind to Space Warp i przeciągnąć ze spraya na gravity (albo odwrotnie, to nie ma znaczenia).

Napisano

dzieki...

 

A mam jeszcze pytanie jak zrobic efekt WODY lub GLUTA. Chodzi mi aby ta ciecz byla emitowana przez SPRAY.

Napisano

To wiem, ale jak podstawic BLOB-MESH'a aby SPRAY go emitowal?

 

POZDRO

Napisano

tworzysz blob-mesha, przechodzisz do panelu modify, do pierwszej listy dodajesz spray przez przycisk ADD. Ustawiasz drop size we właściwościach spray tak duży, żeby zaczęły się tworzyć bloby, a następnie bawisz się parametrami zarówno spraya jak i blob-mesha.

 

SuperSpray nie wymaga jednak blobmesha, żeby stworzyć meta cząsteczki. W tym systemie przechodzisz do zakładki particle type i tam meta particles. Ponownie bawisz się parametrami meta cząsteczek jak i size w zakładce wyżej.

 

Podkreślam rozróżnienie między Sprayem, a SuperSprayem.

 

pozdrawiam

Napisano

A dokładniej to jest tak, że proste systemy cząsteczkowe (Spray, Snow) nie mają metacząstek, a te bardziej zaawansowane (Blizzard, PArray, PCloud, SuperSpray) mają. Nie pamiętam jak jest z PF Source, ale chyba też ma metacząstki.

Napisano

Czemu tak jest nie wiem ;) ale mówiąc szczerze to mając blob-mesha dostępnego możemy meta-cząsteczki zrobić ze wszystkich systemów, które ich nie mają albo dorzucając inny zestaw efektów (np AfterBurn), który ma obsługę metacząsteczek.

 

Particle Flow (PFSource) nie ma meta cząsteczek niestety.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności