Napisano 4 Marzec 200619 l WITAM!! (jestem poczatkujacy) Mam takie pytanie. Wstawilem SPRAY i GRAVITY i jak zrobic zeby te GRAVITY oddzialywalo na czasteczki ze SPRAY'a... Z GORY DZIEKUJE... Seba
Napisano 5 Marzec 200619 l Trzeba użyć ikonki Bind to Space Warp i przeciągnąć ze spraya na gravity (albo odwrotnie, to nie ma znaczenia).
Napisano 5 Marzec 200619 l dzieki... A mam jeszcze pytanie jak zrobic efekt WODY lub GLUTA. Chodzi mi aby ta ciecz byla emitowana przez SPRAY.
Napisano 5 Marzec 200619 l standardowo: blob-mesh ładniej, ale wolniej, trudniej, drożej: pluginem np. glu3d
Napisano 6 Marzec 200619 l tworzysz blob-mesha, przechodzisz do panelu modify, do pierwszej listy dodajesz spray przez przycisk ADD. Ustawiasz drop size we właściwościach spray tak duży, żeby zaczęły się tworzyć bloby, a następnie bawisz się parametrami zarówno spraya jak i blob-mesha. SuperSpray nie wymaga jednak blobmesha, żeby stworzyć meta cząsteczki. W tym systemie przechodzisz do zakładki particle type i tam meta particles. Ponownie bawisz się parametrami meta cząsteczek jak i size w zakładce wyżej. Podkreślam rozróżnienie między Sprayem, a SuperSprayem. pozdrawiam
Napisano 7 Marzec 200619 l A dokładniej to jest tak, że proste systemy cząsteczkowe (Spray, Snow) nie mają metacząstek, a te bardziej zaawansowane (Blizzard, PArray, PCloud, SuperSpray) mają. Nie pamiętam jak jest z PF Source, ale chyba też ma metacząstki.
Napisano 7 Marzec 200619 l Czemu tak jest nie wiem ;) ale mówiąc szczerze to mając blob-mesha dostępnego możemy meta-cząsteczki zrobić ze wszystkich systemów, które ich nie mają albo dorzucając inny zestaw efektów (np AfterBurn), który ma obsługę metacząsteczek. Particle Flow (PFSource) nie ma meta cząsteczek niestety.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto