guru Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 nie jak sie do tego zabrać. Chodzi mi o wymodelowanie siedzenia do roweru poniżej. Bawiłem sie surfacem ale doprowadz mnie do szału ciągłe przesuwanie tych vertexów.
Marcin Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 ... ale doprowadz mnie do szału ciągłe przesuwanie tych vertexów. no same sie nie poprzesuwają ;]szczerze to zadko kiedy aby technika "surface" miala jakies zastosowanie, skup sie lepiej na polymodellingu, masz wiekszą swobode (ja nie mam cierpliwosci do krzywych bleziera)
Shogun 3D Napisano 5 Marzec 2006 Napisano 5 Marzec 2006 Marcin ma rację. Bezier się przydaje chyba tylko przy robieniu samochodów, w celu dobrego zdefiniowania specyficznych dla konkretnego modelu krzywizn. Siodełko to w polymodelingu kilkanaście minut roboty...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się