Napisano 5 Marzec 200619 l nie jak sie do tego zabrać. Chodzi mi o wymodelowanie siedzenia do roweru poniżej. Bawiłem sie surfacem ale doprowadz mnie do szału ciągłe przesuwanie tych vertexów.
Napisano 5 Marzec 200619 l ... ale doprowadz mnie do szału ciągłe przesuwanie tych vertexów. no same sie nie poprzesuwają ;]szczerze to zadko kiedy aby technika "surface" miala jakies zastosowanie, skup sie lepiej na polymodellingu, masz wiekszą swobode (ja nie mam cierpliwosci do krzywych bleziera)
Napisano 5 Marzec 200619 l Marcin ma rację. Bezier się przydaje chyba tylko przy robieniu samochodów, w celu dobrego zdefiniowania specyficznych dla konkretnego modelu krzywizn. Siodełko to w polymodelingu kilkanaście minut roboty...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto