Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie jak sie do tego zabrać. Chodzi mi o wymodelowanie siedzenia do roweru poniżej.

Bawiłem sie surfacem ale doprowadz mnie do szału ciągłe przesuwanie tych vertexów.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 749
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
... ale doprowadz mnie do szału ciągłe przesuwanie tych vertexów.

 

no same sie nie poprzesuwają ;]szczerze to zadko kiedy aby technika "surface" miala jakies zastosowanie, skup sie lepiej na polymodellingu, masz wiekszą swobode (ja nie mam cierpliwosci do krzywych bleziera)

Napisano

Marcin ma rację. Bezier się przydaje chyba tylko przy robieniu samochodów, w celu dobrego zdefiniowania specyficznych dla konkretnego modelu krzywizn.

Siodełko to w polymodelingu kilkanaście minut roboty...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności