Maceo Napisano 5 Marzec 2006 Share Napisano 5 Marzec 2006 http://www.mateuszwojcicki.com/_speedy/a.jpg Robię sobie model wózka na projektowanie i mam problem z wymodelowaniem go. Chodzi o to, żeby taki element ładnie wygładzić. Jak wogóle zrobić takie coś, żęby miało więcej detalu, egesów itp. Próbowałem robić boxa z wieksza ilocią detalu, ale wtedy nie umiem zrobić takiego kształtu trójkąta. Pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 5 Marzec 2006 Share Napisano 5 Marzec 2006 Wygłądzić w sensie żeby krawędzie nie były takie ostre? Spróbuj bevel :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 5 Marzec 2006 Share Napisano 5 Marzec 2006 eee... meshsmooth? chyba dobrze rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maceo Napisano 5 Marzec 2006 Autor Share Napisano 5 Marzec 2006 no tak, ale probem jest taki, że bevel robi z tym głupawe rzeczy. Zakrywają się te dziury. Do smooth;a potrzebny jest model z dużą ilością detalu. czyli ma mieć duzo krawędzi.A ja zrobiłem go z boxa i liczbie segmentów 0,0,0 , bo jak robię więcej segmentów to nie umiem zrobić równej pochyłej ściany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 5 Marzec 2006 Share Napisano 5 Marzec 2006 Podziel teraz za pomocą cut faces. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maceo Napisano 5 Marzec 2006 Autor Share Napisano 5 Marzec 2006 O! o to mi między innymi chodziło. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się