netu Napisano 8 Sierpień 2003 Napisano 8 Sierpień 2003 Moj pierwszy \"duzy\" projekt. Z 3d maxem mam stycznosc od tygodnia. A tak to nigdy sie w grafike nie bawilem. No moze poza (troszke) malowaniem w gimpie itp... Jak mi wyszlo? Zniose kazda krytyke, kazde obelgi :P Badzcie dla mnie surowi !!!
MiP Napisano 8 Sierpień 2003 Napisano 8 Sierpień 2003 bardzo fajne... i już po tygodniu zabwy z maxem zrobiłeś takie cuś, gratulacje
Misic Napisano 8 Sierpień 2003 Napisano 8 Sierpień 2003 No jest spoko, tylko jakoś tak ciemno jest... dałeś jakieś światła do tej scenki? Prydałyby się też cienie, ale jeśli chodzi o modelik to gitara :) [rotfl2]
Gość Deler Napisano 8 Sierpień 2003 Napisano 8 Sierpień 2003 Puknoł byś jeszcze Super Samplingiem, i by sie te piksele po bumpie ładnie wyretuszowały... Dzizes, Po Tygodniu??? Ja to powinienem sie tym chawtowaniem zajac... po tygodniu to ja w maxie umiałem kulke zrobic i finito, ... nibylem przyzwyczajony do tych napisów, przeskakiwałem wtedy z truespaca:)) ..znowu sie tłumacze... Swietna robota, Kip gołin:))
netu Napisano 9 Sierpień 2003 Autor Napisano 9 Sierpień 2003 dzieki !!! no moze okolo tydzien sie tym zajmuje (moze zdziebko wiecej). swiatel nie ma bo za bardzo jeszcze nie umiem nimi operowac, ale mam ksiazke to poczytam i cos doloze. co to jest super sampling ?
A-D-e-X Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 niezle, niezle... po tygodniu taka praca :-) praca good tylko troche ciemno i nie widac bump\'a :-) pracuj dalej, trening czyni mistrza :-) a tak wogole renderowales to scanlinem? (pewnie tak, bo poczatkujacy zawsze tak robia) :-)
Gość Deler Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 Te szeryf, ja terz jestem poczatkujący nobo scana urzywalem całyczas od momętu przywitania sie z maxem:))))))) teraz dopiero jak mam neta to brazila urzywam, :))) pozdrawiam:)
Gość Deler Napisano 9 Sierpień 2003 Napisano 9 Sierpień 2003 Co do tej pracy, to juz niewiem czy jest ten bump, ale po tych ostrych krawedziach na teksturze, gornej czesci kuferka, mam wrazenie jakby był, tylko ze złym parametrem, za wysokim, albo cos innego, supersampink by to wyretuszował, kosztem rzecz jasna czasu. No ale gdybys pobawił sie w edytorze na czuja, to bys to poprawił, niemam pewnosci czy urzyłes tego bumpa, pozatym SS jest w zakładce, chyba super sampling, troche to głupio tumacze, ale max mi sie zawiesił teraz i niechce Cie w bład wprowadzic takze, poklikaj a sie dowiesz:)) pozdrawiam!!
netu Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 wielkie dzieki za wskazowki ale nie bardzo wiem co to jest bump i gdzie ten super sampling jest. z tym pierwszym moze byc gozej, bo ss moze znajde. ale mozesz cos wiecej o tum \"bump\"? jeszcze raz dzieki
Gość Deler Napisano 12 Sierpień 2003 Napisano 12 Sierpień 2003 tak jak myślałem musiało mi sie uroic. Bump, to skrót, od BUMP MAPING chyba tak sie to pisze. no jest to mapowanie wybojow, tzn nierownosci, jak masz np, chropowata sciane itp. mapa wybojów jest z reguły czarnobiała, ale mozesz wkładać tam mapy kolorowe. Miejsce gdzie jest przycisk BUMP, znajduje sie w edytorze materiałów, jak wiesz, naciskasz m z klawiatury, i w zakładce maps, klikasz na wolne pole obok bump, zreguły jest ustawione na 30 takze szybko je znajdziesz, bo wiekrzosć jest na 100. powodzenia pozdr...
A-D-e-X Napisano 12 Sierpień 2003 Napisano 12 Sierpień 2003 dobry jest takze displacment :-) tym sie rozni od bumpa ze bump nie jest geometria tylko teksturka a nierownosci displacement to geometria (dodatkowe vertexy) ale standardowego displacmenta nie warto uzywac bo nie jest najlepszy i najdokladniejszy zawalisty jest ten nowy MTD Micro Trilange Displacement z finalRender\'a Stage-1 :-) mam nadzieje ze wszyscy mnie zrozumieli :-) :-) :-)
netu Napisano 14 Sierpień 2003 Autor Napisano 14 Sierpień 2003 ok sprobuje tego bumpa dodac. zobacze jak wyjdzie. teraz probuje tego kufra dac na piasek na plazy a w tle ksiezyc. troche sztywno to wyglada ale \"cwiczenie czyni mistrza\"
Rekomendowane odpowiedzi