Morph0001 Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 Mam male pytanie, Prubuje zrobic szklany pojemnik i np. wzucic jakas naklejke na ten pojemnik, nie mam duzo umiejetnosci jeszcze z vray materials ale przez pare dni probowalem, i pare rzeczy mi wyszlo niezle. Moje pytanie jest jakie jest najlepsze rozwiazanie zeby cos takiego zrobic. Moja droga to uzyc vray mtl., diffuese wlozyc composite map, mam vray mtl as base material, no i druga mapa to jeszcze raz vray mtl. , z diffuse ma mape "slowo" np. Kawasaki , no i opacity mapa ma opacity mape Kawasaki. Teraz moj pojemnik robje uvw unwrap, unfold metode no i przypasoje scianke pojemnika na naklejke , to mam niezly efekt, ale jak chce zeby pojemnik odbijal hdri mape a naklejka nie odbijala nic. Co mi wychodzi pojemnik i naklejka prazem odbijaja hrdri mape., i takze moj szklany material sie zmjenia troche na jasniejszy kolor jak dodam ta opacity map. Czy mogl by ktos mi pomoc z tym przykladem, albo zalaczyc jakiegos fajla do przeegzaminowania. Z gory dzieki.
polka dot Napisano 10 Marzec 2006 Napisano 10 Marzec 2006 materiał blend. robisz jedną mapę w kształcie naklejki i ładujesz ją do mix map, shadery robisz oddzielnie w slotach :)
Morph0001 Napisano 10 Marzec 2006 Autor Napisano 10 Marzec 2006 materiał blend. robisz jedną mapę w kształcie naklejki i ładujesz ją do mix map, shadery robisz oddzielnie w slotach :) Hey Kome, ta mix map pomogla , nie musialem uzyc blend map. Dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się