Udziar Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 Witam, mam zamiar wymodelować samolot z I wojny światowej, zasłużony (aczkolwiek niemiecki) Fokker D.VII. Wygląda tak: Tak na prawdę to jest to mój pierwszy model 3d, który nie jest pokojem w związku z czym moje doświadczenie w modelowaniu krzywizn i powierzchni obłych jest niewielkie. Na razie moj model wyglada tak: Ale mam problem z jednym miejscem, w którym powierzchnia z płaskiej przechodzi w zakrzywioną. Co mam zmienić? Z góry dzięki za wszystkie rady :-)
hkropinski Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 sprawdź czy w okolicy buga nie ma kilku werteksów pokrywających się ze sobą ( nachodzących ) oraz czy wertex na miniaturce nie jest krzywo względem innych, pozdrawiam
FF Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 Po co taka gęsta siatka!? Nie masz zamiary dodawać mesh smooth? Zamiast tej siateczki wystarczyły by dwa poly i efekt był by zdecydowanie bardziej satysfakcjonujący.
KamillM Napisano 13 Marzec 2006 Napisano 13 Marzec 2006 Edycja vertexów -> Ctrl+A -> Weld na 0,1 A w edycji segmentów pobaw się z normalnymi (Edit Normals, czy jakoś tak ;p) pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się