Napisano 13 Marzec 200619 l Witam, mam zamiar wymodelować samolot z I wojny światowej, zasłużony (aczkolwiek niemiecki) Fokker D.VII. Wygląda tak: Tak na prawdę to jest to mój pierwszy model 3d, który nie jest pokojem w związku z czym moje doświadczenie w modelowaniu krzywizn i powierzchni obłych jest niewielkie. Na razie moj model wyglada tak: Ale mam problem z jednym miejscem, w którym powierzchnia z płaskiej przechodzi w zakrzywioną. Co mam zmienić? Z góry dzięki za wszystkie rady :-)
Napisano 13 Marzec 200619 l sprawdź czy w okolicy buga nie ma kilku werteksów pokrywających się ze sobą ( nachodzących ) oraz czy wertex na miniaturce nie jest krzywo względem innych, pozdrawiam
Napisano 13 Marzec 200619 l Po co taka gęsta siatka!? Nie masz zamiary dodawać mesh smooth? Zamiast tej siateczki wystarczyły by dwa poly i efekt był by zdecydowanie bardziej satysfakcjonujący.
Napisano 13 Marzec 200619 l Edycja vertexów -> Ctrl+A -> Weld na 0,1 A w edycji segmentów pobaw się z normalnymi (Edit Normals, czy jakoś tak ;p) pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto