Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

mam zamiar wymodelować samolot z I wojny światowej, zasłużony (aczkolwiek niemiecki) Fokker D.VII.

Wygląda tak:

 

fokkerek1co.jpg

 

Tak na prawdę to jest to mój pierwszy model 3d, który nie jest pokojem w związku z czym moje doświadczenie w modelowaniu krzywizn i powierzchni obłych jest niewielkie.

 

Na razie moj model wyglada tak:

 

fok12oz.jpg

 

 

Ale mam problem z jednym miejscem, w którym powierzchnia z płaskiej przechodzi w zakrzywioną.

Co mam zmienić?

 

kiks8ip.jpg

 

Z góry dzięki za wszystkie rady :-)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sprawdź czy w okolicy buga nie ma kilku werteksów pokrywających się ze sobą ( nachodzących ) oraz czy wertex na miniaturce nie jest krzywo względem innych, pozdrawiam

Napisano

Po co taka gęsta siatka!? Nie masz zamiary dodawać mesh smooth? Zamiast tej siateczki wystarczyły by dwa poly i efekt był by zdecydowanie bardziej satysfakcjonujący.

Napisano

Edycja vertexów -> Ctrl+A -> Weld na 0,1

A w edycji segmentów pobaw się z normalnymi (Edit Normals, czy jakoś tak ;p)

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności